poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Wiadomość otrzymana przez ks. Michel Rodrigue podczas pobytu w kaplicy w miejscu objawień Matki Bożej z Knock w Irlandii, 11 października 2019 r

  • Matka Boża powiedziała:
    Moje drogie dzieci, jestem tutaj z wami, aby was ostrzec przed tym, co wkrótce wydarzy się na Ziemi. Oto obecność Mojego Syna na ołtarzu Jego ofiary, zapowiedziana przez baranka, o którym mówił prorok Izajasz, baranka ofiary za zbawienie świata, baranka misterium paschalnego.

    Kościół zostanie poświęcony, tak jak mój Syn. Moi wierni będą cierpieć, zanim wejdą w przygotowane dla was miejsca.

    Krzyż Baranka zabłyśnie wkrótce dla Ziemi i dla każdej osoby. Będą widzieć swoje sumienie, gdy zobaczą Baranka Bożego na Krzyżu. To będzie dzień ich oświecenia!

    Moje podejście do modlitwy, wstawania i patrzenia w górę i czekania z otwartymi ramionami dotyczy nadejścia Dnia Ostrzeżenia dla wszystkich. Postawa modlitwy pokazana przez Józefa uczy Kościół tego, co musi teraz zrozumieć: modlitwy, pokuta. . . pokuta.
    Wzywam apostołów czasów ostatecznych. Powstańcie z pokornymi sercami, z posłusznym i oddanym życiem dla mojego Syna, Jezusa. Posłuchaj, co powiedziałam w La Salette i Akita. Czas nadchodzi. Bądź gotów. Wyznaj swoje grzechy. Idźcie do spowiedzi, pośćcie i odmawiajcie Różaniec, który ocali was od sideł diabła.

  • Na świat nadchodzi wielka ciemność: ciemność grzechu, nędzy, szatana, który będzie próbował zniekształcić oblicze Mojego Ciała, którym jest Mój Kościół. Spróbuje oszpecić Moją białą twarz w Najświętszej Eucharystii obrzydliwym świętokradztwem.
    W tym momencie czas się skończy
    .

     Wielka katastrofa ogarnie świat, jak nigdy dotąd. Rzym upadnie. Szatan nigdy nie zwycięży Mojego sprawiedliwego i Mojej wiernej resztki.
    Znak będzie na niebie, a ręka Mojego Ojca zwycięży ciemność Szatana, jego fałszywego proroka i jego pełzających akolitów.

    • Ks. Michel otrzymał drugie przesłanie, modląc się w tej samej kaplicy w Knock w Irlandii 13 października 2019 r.
      Tym razem było to od Jezusa.

      Nasza Pani powiedziała
      Moje drogie dzieci, jestem tutaj, aby ostrzec was przed tym, co wkrótce wydarzy się na ziemi. Oto obecność Mojego Syna na ołtarzu Jego ofiary, zapowiedziana przez baranka, o którym mówił prorok Izajasz, baranka ofiary za zbawienie świata, baranka misterium paschalnego. W tajemnicy Eucharystii obecne jest również Ciało Kościoła: wojującego w drodze na Ziemi, jako cierpiącego w oczyszczeniu czyśćca i chwalebnego w swoich świętych w niebie.
      Kościół jest mistycznym ciałem Chrystusa, obecnym na ołtarzu Krzyża przez Ciało Mojego Syna, Jezusa.
      Jako wasza Matka przybyłam tu z Józefem, patronem Kościoła i waszym patronem. On jest twoim obrońcą przed złymi uczynkami wszystkich, którzy zdradzili Jezusa.
      Jest tu także postać Jana Ewangelisty jako apostoła. Został wybrany przez mojego Syna, Jezusa, u stóp Krzyża, aby chronił mnie od tego dnia aż do dnia mojego Wniebowzięcia w niebie. Jest tutaj jako przedstawiciel wszystkich moich wiernych i konsekrowanych dzieci. On jest antytezą tego, który zdradził Jezusa.
      Józef, ja i mój Syn, Baranek Boży, który gładzi grzechy świata, są waszymi wzorami jako wierna rodzina Ojca Przedwiecznego. Otwórz nauki Świętej Tradycji Kościoła w odniesieniu do przekazanych nauk Jana, mojego przybranego apostoła. Otwórzcie jego listy i księgę Objawienia. Wkrótce zrozumiesz, co zostało napisane i widziane w jego wizji.
      Kościół zostanie poświęcony, tak jak mój Syn. Moi wierni będą cierpieć, zanim wejdą w przygotowane dla nich miejsca.
      Krzyż Baranka zabłyśnie wkrótce dla Ziemi i dla każdej osoby. Ludzie będą widzieć swoje sumienie, gdy zobaczą Baranka Bożego na Krzyżu. To będzie dzień ich oświecenia!
      Moje podejście do modlitwy, wstawania i patrzenia w górę i czekania z otwartymi ramionami dotyczy nadejścia Dnia Ostrzeżenia dla wszystkich. Postawa modlitwy pokazana przez Józefa uczy Kościoła tego, co musi teraz on zrozumieć: modlitwy, pokuty. . . pokuty.
      Ostatni apostoł na Ziemi reprezentuje hierarchię Kościoła w czasach zamieszania. Tylko prawdziwe nauki, które pochodzą od apostołów i zostały przekazane przez żywą Tradycję Kościoła, objawioną przez Ducha Świętego, który jest duszą Kościoła, Jego uświęcającego, ochroni was przed fałszywymi prorokami i fałszywą nauką o grzechu. Ta nauka należy do Szatana, który infiltrował mistyczne, hierarchiczne Ciało Mojego Syna na Ziemi.
      Wzywam apostołów czasów ostatecznych. Powstańcie z pokornymi sercami, z posłusznym i oddanym życiem dla mojego Syna, Jezusa. Posłuchaj, co powiedziałem w La Salette i Akita. Czas nadchodzi. Bądź gotów. Wyznaj swoje grzechy. Idźcie do spowiedzi, pośćcie i odmawiajcie Różaniec, który ocali was od sideł diabła.
      Módlcie się do swoich aniołów stróżów. Przyjdźcie i adorujcie mojego Syna w Najświętszym Sakramencie Eucharystii. Rozważcie słowa mojego Syna, Baranka Bożego, w Ewangelii Jana i jego Księdze Objawienia.
      Na koniec obiecuję wam triumf mojego Niepokalanego Serca.
      Wasza Pani (knock to oznacza pukanie, a tutaj?)

      • Druga część
        Jestem Barankiem Bożym. Wkrótce otworzę siedem pieczęci, aby wypełnić wolę Mojego Ojca.
        Ktokolwiek was przyjmuje, przyjmuje Mnie i przyjmuje błogosławieństwo Mojego Ojca.
        Kiedy widzisz Hostię, widzisz Moje Ciało i Moją Krew. Widzisz Moją twarz, która jest ci przedstawiana jako biały, lśniący chleb. Jestem Chlebem Życia dla wszystkich. Kto zje ten Chleb Życia, powstanie w dniu ostatecznym.
        Na świat nadchodzi wielka ciemność: ciemność grzechu, nędzy, szatana, który będzie próbował zniekształcić oblicze Mojego Ciała, którym jest Mój Kościół. Spróbuje oszpecić Moją białą twarz w Najświętszej Eucharystii obrzydliwym świętokradztwem.
        W tym momencie czas się skończy. Wielka katastrofa ogarnie świat, jak nigdy dotąd. Rzym upadnie. Szatan nigdy nie zwycięży Mojego sprawiedliwego i Mojej wiernej resztki.
        Znak będzie na niebie, a ręka Mojego Ojca zwycięży ciemność Szatana, jego fałszywego proroka i jego pełzających akolitów.
        Pieczęć zostanie zerwana. Przygotuj się na ten dzień. Moja Matka będzie chronić Moją sprawiedliwą wszędzie w schroniskach przygotowanych przez Jej Niepokalane Serce.
        Mój synu, będziesz miał na swoich barkach wielkie obowiązki. Wiedzcie, że ciężar będzie lekki, a radość Moich dzieci będzie wielka. „Szczęśliwi ci, którzy zostali powołani na wieczerzę Baranka”. Cenię je i chronię. Odżywiam je. Błogosławię ich. Nie będą obawiać się zarazy wroga.
        Wasz Zbawiciel, wasz przyjaciel,
        Jezus

1 komentarz: