poniedziałek, 31 marca 2014

Litania Dziękczynna Najświętszemu Duchowi Miłości

LITANIA DZIĘKCZYNNA NAJŚWIĘTSZEMU DUCHOWI MIŁOŚCI
Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson. Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.
Ojcze, Przedwieczny Boże, Błogosław nas.
Synu, Odkupicielu świata Boże, okaż nam, Panie, Miłosierdzie Twoje
Duchu Święty Boże, zmiłuj się nad nami.
Święta Trójco, Jedyny Boże, bądź Błogosławiona i uwielbiona.
Duchu Święty Wiecznej Miłości Miłosiernej – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Błogosławieństwa Bożego – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Życia Wiecznego – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Słowa Żywego – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Oświęcicielu – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Mądrości – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Rady – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Męstwa – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Miłości Prawdziwej – dziękujemy Ci.
Duchu Święty, Dawco Wiary Świętej – dziękujemy Ci.
Duchu Miłości ufności pokornej – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Oblubieńcze Kościoła Świętego – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Dawco Życia – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Cudów i dziwów Miłosierdzia – dziękujemy Ci.
Duchu Miłości i Pokoju – dziękujemy Ci.
Duchu Święty niezawodnej Nadziei – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Wdzięczności serdecznej – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Roztropności i Rozumu – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Skarbie wiernych – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Sprawiedliwości Bożej – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Radości i Szczęście Wieczne tych, którzy Cię w Tobie Miłują – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Dobroci Wiekuistej – dziękujemy Ci.
Duchu Święty, Który Jesteś ze mną, kierujesz mną i działasz we mnie i przeze mnie – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Czystości, Skromności, Wstrzemięźliwości, Powściągliwości i Niewinności – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Łaski, Doskonałości i Darów Świętych – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Jedności i Prawdy – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Posłuszeństwa Świętego i Pokory Chrystusowej – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Pobożności Niepokalanej Dziewicy, Twej Przeczystej Oblubienicy – dziękujemy Ci.
Duchu Święty – Ojcze nasz – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Zbawienia i Zmartwychwstania i Życia Wiecznego – dziękujemy Ci.
Duchu Miłości, Źródło Ewangelii Świętej – dziękujemy Ci.
Duchu Święty, Źródło Wszechmocy Bożej – dziękujemy Ci.
Duchu Miłości, Jedności Ojca i Syna – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Przebaczenia i Odpuszczenia wszystkich grzechów naszych – dziękujemy Ci.
Duchu Miłości, Który nas Uświęcasz w Twej Jedności – dziękujemy Ci.
Duchu Święty, Mocy Miłosierdzia Sakramentów Świętych – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Pokory i Cichości – dziękujemy Ci.
Duchu Święty Ubóstwa i Prostoty, dziękujemy Ci.
Duchu Święty Szczerości i dziecięctwa, dziękujemy Ci.
Duchu Święty, Który masz Upodobanie w Prawdzie, dziękujemy Ci.
Duchu Święty Umiarkowania i Panowania nad sobą, dziękujemy Ci.
Duchu Święty Łagodności i Cierpliwości, dziękujemy Ci.
Duchu Święty Gorliwości i Pracowitości, dziękujemy Ci.
Duchu Święty Wierności i Uczciwości, dziękujemy Ci.
Duchu Święty Szacunku Najgodniejszy, dziękujemy Ci.
Duchu Miłości Ofiarnej, Wspaniałomyślnej i Wielkodusznej, dziękujemy Ci.
Duchu Święty Delikatności i Miękkiego Serca dla Twych dzieci, dziękujemy Ci.
Duchu Miłości Czułej, Wrażliwej i Słodkiej – dziękujemy Ci.
Panuj Duchu Miłości nad nami teraz i na zawsze – niech Miłosierne Serce Twoje pozostanie Jedynym Panem naszym już przez Wieczność całą.
Duchu Święty, uczyń nas na Wzór, Obraz i Podobieństwo Ojca naszego.
Duchu Święty – jestem Twój na wieki.
Duchu Miłosierdzia, daj, abyśmy Ciebie wiecznie Miłowali i nie pozwól nam nigdy odłączyć się od Ciebie Kochania.
Na zakończenie 3 razy –
Duchu Święty, ufam Tobie.
Duchu Święty, Kocham Ciebie.
Duchu Miłości – wierzę w Ciebie z całego serca, bo Ty Jesteś ze mną.
Duchu Miłości, Tyś Nadzieja moja Jedyna na Życie Wieczne.
Duchu Święty, kieruj mną, umacniaj mnie, pocieszaj mnie, Błogosław mi, napełniaj mnie, posiadaj mnie, spoczywaj na mnie i działaj we mnie i przeze mnie, ucz mnie, Zjednocz mnie z Ukochanym Jezusem na zawsze.
„Umiłowaną przez Boga szczególnie jest każda dusza, która tę litanię w Duchu Miłości i pokory odmawiać będzie” powiedział Jezus. „Ja te dusze będę szczególnie Błogosławił, gdyż ta litania jest wynagradzającą za bluźnierstwa przeciw Duchowi Świętemu.”
Odmawiaj ją w każdą czwartą niedzielę miesiąca – jako wynagradzającą,
W drugą niedzielę – jako zadość czyniącą, w trzecią – jako przebłagalną.
Jeśli w miesiącu zdarzy się piąta niedziela – odmów tę litanię w intencji pełnego Zjednoczenia z Chrystusem, w Przenajświętszym Jego Duchu Miłości.
Pan Jezus tę modlitwę nazwał Perłą Doskonałości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  „Życie to iluzoryczny sen” – biskup Mari Emmanuel Krótkie streszczenie kazania: „ Żył pewien człowiek bogaty, który ubierał się w purpurę...