czwartek, 12 września 2024

„To moje umęczone dziecko. Ludzie, ratujcie go!”. Wstrząsające świadectwo matki ks. Olszewskiego

 

„To moje umęczone dziecko. Ludzie, ratujcie go!”. Wstrząsające świadectwo matki ks. Olszewskiego

(fot. screen Telewizja Republika)

Kiedy go zobaczyłam, świat mi się zawalił! – wyznała matka więzionego ks. Michała Olszewskiego. Wraz z mężem kobieta wzięła udział w demonstracji, mającej wyrazić wsparcie dla przebywającego w areszcie kapłana. Według jego obrońców duchowny padł ofiarą licznych nadużyć.

Dramatyczne świadectwo matki ks. Olszewskiego opublikował w mediach społecznościowych poseł Suwerennej Polski Dariusz Matecki. Polityk udostępnił nagranie jej przemówienia, skierowanego do osób zgromadzonych na pikiecie.

– Szedł i błogosławił. Błogosławił w tych kajdankach. Te biedne rączęta jeszcze błogosławiły. W tej koszulce z Matką Bożą z Guadalupe – słyszymy na nagraniu.

Prosimy dalej o modlitwę, ale też obiecujemy, że my też będziemy się za was modlić. (…) Dziękujemy ludziom dobrej woli w całej Polsce – powiedziała kobieta.

Z nagrania dowiadujemy się również, co czuła matka ks. Olszewskiego w momencie, w którym zobaczyła syna prowadzonego do policyjnego pojazdu.

Kiedy go zobaczyłam, świat mi się zawalił! To moje biedne, umęczone dziecko. Ludzie, ratujcie go, ratujcie go – zakończyła, po czym obecnie na pikiecie odpowiedzieli: „Na pewno go uratujemy, na pewno się nie poddamy!”

 

Źródło: wPolityce.pl

TG


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz