niedziela, 6 października 2024

Pokój wisi na włosku

 

Przesłanie naszego Pana Jezusa Chrystusa do Luz de Maria de Bonilla 16 września 2024 r .:

Moje kochane dzieci, błogosławię was i kocham Wieczną Miłością.

Ukochane dzieci, wszystko zostało już powiedziane przez Mój Dom! Ludzie muszą wziąć odpowiedzialność i działać; przyszłość, przed którą tak bardzo was ostrzegaliśmy, zależy od tego. Wielkim składnikiem, o którym zapomnieliście, jest posłuszeństwo. 

Dzieci, oddaliście się Szatanowi. Wznieśliście świątynie w jego imieniu. Znajdujecie się poddając się szponom Antychrysta[1] i pozwalając Mu cię uczyć. 

Nie czekaj, nawróć się. Nawrócenie musi nastąpić dziś! Będziesz kuszony do granic wyczerpania, poddany rozkazom elity i będziesz tęsknił za wolnością w każdym aspekcie — wolnością, której nie będziesz w stanie przeżyć. 

Dzieci, spokój nie oznacza trzymania się z dala od wezwań, którymi was ostrzegamy, ani kontynuowania bez zainteresowania wyzwaniami, z którymi się mierzycie w tym czasie. Spokój, dzieci, nie oznacza rozpaczania, ale zaufanie Mnie i Mojej Najświętszej Matce, Królowej i Matce Ludzkości. 

Ludzkość jest zagrożona w obliczu wojny, która czasami jest negocjowana z fałszywym pokojem. To obojętne pokolenie żyje w zgiełku swojego wielkiego „ego”, nie rozglądając się wokół, w czasach, gdy pokój wisi na włosku. 

Ukochane dzieci, bądźcie stróżami Przykazań, bądźcie wytrwali w wierze. „Ja jestem twoim Bogiem. Ja jestem pierwszy i ostatni, nie ma Boga oprócz mnie” (por. Iz 45). Niewierzący, ile cierpienia sprowadzacie na siebie! 

Woda nadal niespodziewanie nęka całą planetę. Wiatry są silniejsze, wulkany są aktywowane, a ziemia mocno się trzęsie. Znaki na wysokościach nie ustają, a ty nadal nie wierzysz. Księżyc wygląda na lekko przyciemniony, zwiastun ciemności, która nadchodzi do istot ludzkich[2]W październiku ujrzysz pierścień ognia, a na ziemi Pierścień Ognia drży. 

Drogie dzieci, jesteście Moimi umiłowanymi. Człowiek nauki tworzy to, co wykorzysta. Ja ogłaszam to, co przyjdzie na Ziemię. Ogłaszam to nie po to, abyście się bali, ale abyście się przygotowali: musicie umocnić swoją wiarę i ją pielęgnować, abyście mogli przeciwstawić się złu (por. Hbr 11). 

Poznajcie Moje Słowo, abyście nie zostali oszukani. Poznajcie Mnie, abyście byli pewni, jak Ja działam i jak działam, i jak działa i jak działa diabeł. (por. J 5, 39-40) 

Dzieci, wzywam was, abyście byli duchowo przygotowani. Przyjdźcie do Mnie dzieci, pojednajcie się, uczestniczcie w Celebracji Eucharystii i przyjmijcie Mnie odpowiednio przygotowani. 

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się za Mój Kościół, módlcie się nieustannie.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się za siebie nawzajem, bo choroba się rozprzestrzenia.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się za Anglię, bo ona cierpi.

Módlcie się, Moje dzieci: módlcie się za cierpiących ludzi w Wenezueli.

Módlcie się, Moje dzieci: módlcie się za naród Nikaragui.

Módlcie się, Moje dzieci: módlcie się za Moje dzieci z Rumunii; Rumunia cierpi.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się za Polskę, bo ona jest skazana na cierpienie. 

Ukochane dzieci, bez lęku, ale z żarliwą miłością, nadal bądźcie uważni na pomoc św. Michała Archanioła, św. Rafała Archanioła i św. Gabriela Archanioła. Módlcie się do waszego Anioła Stróża, aby nawiązał bliską relację. 

Jako twój Bóg zapraszam cię do modlitwy[3], pościć, czuć sercem z ciała. Wróg duszy zbliża się do ciebie. Pragnie powiększyć swoje łupy. Nie pozwalaj na to; bądź bardziej Moje dzieci i mniej światowe. 

Kochaj Moją Świętą Matkę jako „Naczynie Oddania”. Moja Matka bierze cię za rękę i jako nauczycielka prowadzi cię do pracy i działania w Mojej Woli (por. J 2, 4-10). Idź ręka w rękę z Moją Matką. 

Błogosławię wam. Zostawiam wam Mój pokój. 

Zdrowaś Mario, najczystsza, poczęta bez grzechu

Zdrowaś Mario, najczystsza, poczęta bez grzechu

Zdrowaś Mario, najczystsza, poczęta bez grzechu

Komentarz Luz de María

Bracia i siostry, w tym boskim powołaniu wyraźnie widzimy, że nasz Król i Pan, Jezus Chrystus, rozszyfrowuje nam po kolei, co ma się wydarzyć, bez potrzeby nazywania każdego wydarzenia po imieniu. 

Bracia i siostry, nasz Król i Pan, Jezus Chrystus, udziela mi następującej wizji: 

Widzę kilku światowych przywódców zebranych razem. Słowo pokój rozbrzmiewa w ich ustach, ale nie w ich sercach — chociaż wyczułem strach u większości z nich w obliczu wojny. Widzę, jak ściskają sobie dłonie i ogłaszają się przyjaciółmi i sojusznikami, podczas gdy w innym momencie widziałem, jak niektórzy z nich rozmawiają, jakby w ukryciu, i akceptują pewne sojusze sprzeczne z ich obecnymi sojusznikami. Ta wojna nie będzie taka jak poprzednie. Będą spory, przyjaciele i wrogowie, co skomplikuje dantejski scenariusz obecnej wojny. 

Pojawia się niebo i widzę spadający ogień. Ziemia płonie w kilku miejscach, jednym z nich jest Rzym. Zdaję sobie sprawę, że to bomby spadające z samolotów atakujących określone miejsca. 

Widzę niemoralność, z jaką chcą wejść w umysły dzieci, aby je zepsuć, i jest to niesłychane. Jezus mówi mi: „Córko, zobaczysz i doświadczysz więcej [zła] w tym pokoleniu, które przewyższyło niegodziwość Sodomy i Gomory. Moje Najświętsze Serce cierpi bardzo. Istnieje potrzeba, aby ludzie modlili się i wynagradzali dusze”.

Widzę, jak Nasza Matka zlewa łaski na ludzi, którzy się modlą i czynią zadośćuczynienia za całą ludzkość. W tragicznych momentach Nasza Matka zsyła duchowe błogosławieństwa na tych, którzy praktykują to, co wyznali: miłość i oddanie, szacunek i wierność Jej Boskiemu Synowi, Jezusowi Chrystusowi. Natychmiast Chóry Aniołów adorują przed Tronem Trynitarnym, a Duch Święty zsyła łaski i cnoty na niezliczone rzesze ludzi, którzy zachowują wiarę. 

Pośród tego, co oznacza wojna światowa, posiadamy błogosławieństwa nieskończonej miłości Ducha Świętego wylanej na Jego dzieci. 

Bracia i siostry, nie wszystko stracone. Nawet w ostatniej chwili życia możemy się nawrócić. Bóg jest miłością i przebaczeniem, i Sędzią Sprawiedliwym. 

Bracia i siostry, nie tracąc nadziei na osiągnięcie życia wiecznego, na wcześniejsze cieszenie się niebem, podążajmy z odwagą i wiarą ku Chrystusowi, ku naszej Błogosławionej Matce, nie zatrzymując się, pewni, że Bóg jest Bogiem, a my jesteśmy Jego dziećmi.

Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najświętsza Maryja Panna Różańcowa 7 października

  Najświętsza Maryja Panna Różańcowa 7 października Dzisiejsze wspomnienie zostało ustanowione na pamiątkę zwycięstwa floty chrześcijańsk...