niedziela, 6 października 2024

„Serce moje przepełnione jest miłosierdziem wielkim dla dusz .

 

siostra Faustyna Kowalska

„Serce moje przepełnione jest miłosierdziem wielkim dla dusz (…). Oby mogły zrozumieć, że ja jestem dla nich Ojcem najlepszym, że dla nich wypłynęła z serca mojego krew i woda, jako z krynicy przepełnionej miłosierdziem; dla nich mieszkam w tabernakulum, jako Król miłosierdzia pragnę obdarzać dusze łaskami, ale nie chcą ich przyjąć (…). O, jak wielka jest obojętność dusz za tyle dobroci, za tyle dowodów miłości; (…) na wszystko mają czas, tylko nie mają czasu na to, aby przyjść do mnie po łaski” (Dz. 367).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najświętsza Maryja Panna Różańcowa 7 października

  Najświętsza Maryja Panna Różańcowa 7 października Dzisiejsze wspomnienie zostało ustanowione na pamiątkę zwycięstwa floty chrześcijańsk...