Rodzice! Obrońmy nasze dzieci przed eksperymentem medycznym!
Nie pozwólmy traktować uczniów jako narzędzie programu szczepień!
• DZIECI NIE CHORUJĄ NA COVID-19, A ICH ZASZCZEPIENIE NIE WPŁYNIE NA TZW. ODPORNOŚĆ POPULACYJNĄ – JEDYNYM CELEM TZW. SZCZEPIEŃ DZIECI JEST PRZE-PROWADZENIE GROŹNEGO EKSPERYMENTU SPOŁECZNEGO I PODNIESIENIE KORPO-RACYJNYCH ZYSKÓW. POZA FAKTEM, ŻE RODZICE SĄ OKŁAMYWANI W TEJ KWESTII TO ŁAMANE SĄ RÓWNIEŻ ICH PRAWA.
Zamieszczone na stronie MEiN materiały, mające być podstawą lekcji informacyjnych w szko-
łach – video, scenariusze lekcji, broszura - opierają się na fałszywych przesłankach, ponieważ zrównują preparaty genetyczne na Covid-19, będące w fazie eksperymentu medycznego, z tradycyjnymi powszechnie stosowanymi szczepionkami. Ponadto wzbudzają silny lęk przed niezaszczepieniem, ukazując drastyczne przykłady zachorowań na ospę prawdziwą, a ukry-
wając fakty np. o silnych niepożądanych odczynach poszczepiennych po zaszczepieniu na Covid-19, w tym o zgonach. Kodeks Karny przewiduje w takich sytuacjach sankcje w postaci kary grzywny, ograniczenia lub pozbawienia wolności do lat 2 za utrudnianie zapoznania się z istotną informacją osobie do tego uprawnionej, jaką w tym wypadku są rodzice młodocianych. [art. 268 Kodeksu Karnego]
Dlatego • NIE ZGODZAJMY SIĘ NA SZCZEPIENIA PRZECIW COVID-19, CZYLI NA EKSPERYMENT MEDYCZNY
W tym celu nie należy składać „deklaracji na szczepienia” ani „kwestionariusza wstępne-
go wywiadu przed szczepieniem”. Dotyczy to również dziecka, które ukończyło 16 lat. Przyjęcie przez dziecko preparatu medycznego zwanego szczepionką przeciw COVID-19 sta-
nowi świadczenie zdrowotne i jako takie zostało zabezpieczone prawami pacjenta do uzyskania od osoby wykonującej zawód medyczny rzetelnej informacji medycznej, jak również wyraże-
nia własnego zdania w tym zakresie – w przypadku osób małoletnich prawo przysługuje ro-
dzicom jako przedstawicielowi ustawowemu. [art. 16 w zw. z art. 9 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta]. Masowość planowanej w szkołach akcji szczepiennej
nie sprzyja realizacji praw pacjenta: nie jest zagwarantowana obecność lekarza w wypadku szczepienia uczniów powyżej 15 roku życia, kwestionariusz nie zawiera pełnej wiedzy o stanie zdrowia dziecka i nie powinien być podstawą podjęcia decyzji o podaniu preparatu.Rozpowszechniana w szkołach „deklaracja” jest wadliwa, gdyż w "istotnych sprawach dziecka", a do takich zaliczyć można zabieg stwarzający ryzyko, rodzice mają obowiązek decydować wspólnie. Winna być zatem wymagana zgoda obojga rodziców, czego nie uwzględnia proponowana procedura [ art. 97 § 2 i art. 98 ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. – Kodeks rodzinny i opiekuńczy]. W razie odmienności opinii obojga rodziców w tej kwestii, rodzic przeciwny szczepieniu- powinien dodatkowo skierować do szkoły lub przypisanej do akcji szczepień placówki służby zdrowia pisemny „sprzeciw - brak zgody na szczepienie”. Nie jest prawdą, że dziecko, które ukończyło 16 lat, może samo zdecydować o przyjęciu szczepionki, poza wolą obojga rodziców. Prawo stanowi, iż „Jeśli pacjent ukończył 16 lat, wy-
magana jest także jego zgoda”. [art. 32 pkt 5. Ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty]
• SPRZECIWMY SIĘ WYKORZYSTYWANIU MŁODOCIANYCH DO WYWIERANIA PROSZ-CZEPIENNEJ PRESJI NA RODZICÓW
Rodzice nie muszą godzić się na uczestniczenie dzieci w lekcjach przekazujących zmanipulowane informacje o preparatach na COVID-19. Nie powinni też dopuszczać do sytuacji, w której dochodziłoby do dyskryminacji niezaszczepionych dzieci.
Osoba niepełnoletnia pozostaje pod władzą rodzicielską i winna rodzicom podporządkowanie[art. 95, §2 i §3 Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego]. Próby odwracania przez osoby trzecie naturalnej sytuacji podporządkowania wychowawczego mogą być uznane za manipulację. Akcja przekonywania osób małoletnich do przyjęcia preparatu na COVID-19 – wobec ich niezdolności do samodzielnej analizy, rzetelnej oceny informacji i niemożności decydowania w tej sprawie – posiada znamiona akcji propagandowej.
• ŻĄDAJMY ZACHOWANIA USTAWOWEJ FUNKCJI SZKOŁY JAKO PLACÓWKI OŚWIATOWEJ
Szkoła nie może być instytucją wykorzystywaną przez jakiekolwiek władze rządowe, samo-rządowe czy organizacje do realizacji zadań innych niż ujęte w prawie oświatowym.
Funkcja szkoły została sformułowana w ustawie z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe i nie mieści zadania, jakim jest zapowiedziane przez władze organizowanie na terenie szkół punktów medycznych świadczących usługi zdrowotne dla dzieci i ich rodzin. Zmuszanie dyrektorów szkół do organizacji tzw. punktów szczepień oraz nakładanie na nauczycieli obo-
wiązku udziału w promowaniu i przekazywaniu niepełnych informacji o szczepieniach, a także asystowania przy przeprowadzaniu szczepień wykraczają poza obowiązki pracownicze.
• ZADBAJMY AKTYWNIE O DOBRO DZIECI, ANGAŻUJĄC SIĘ OD POCZĄTKU ROKU SZKOLNEGO W PRACE TRÓJKI KLASOWEJ I RADY RODZICÓW.
Od Rady Rodziców zależy uchwalenie programu profilaktyczno-wychowawczego szkoły, zawierającego priorytety pracy szkoły na dany rok szkolny.
www.nie-eksperymentujcie.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz