poniedziałek, 28 października 2013

Modlitwa do św.Judy Tadeusza -patrona od spraw beznadziejnych

Modlitwy do św. Judy Tadeusza

Modlitwa w ciężkim strapieniu

O święty Judo Tadeuszu, krewny Chrystusa Pana, wielki Apostole i Męczenniku, sławny cnotami i cudami, Ty jesteś potężnym Orędownikiem w przykrych położeniach i sprawach rozpaczliwych. Przychodzę do Ciebie z pokorą i ufnością i z głębi duszy wzywam Twojej przed Bogiem pomocy. O święty mój Patronie, któremu Bóg dał przywilej ratowania w wypadkach, gdzie już nie ma nadziei pomocy, spojrzyj na mnie łaskawie. Oto życie moje pełne cierpień i boleści; dzień za dniem upływa w ucisku, a serce moje wezbrało goryczą. Drogi mojego życia gęstym pokryły się cierpieniem i ledwie dzień mija bez troski i łez. Umysł mój otoczony ciemnością; niepokój, zniechęcenie i rozpacz nawet wdzierają się do duszy tak, iż niemal zapominam o Boskiej Opatrzności.

O święty mój Orędowniku, ty mnie nie możesz opuścić w tym moim smutnym położeniu. Nie odejdę od stóp Twoich, dopóki mnie nie wysłuchasz. Pospiesz ku ratunkowi mojemu, a wdzięczność moją okazywać Ci będę przez całe życie, szerząc cześć Twoją. Amen.

Modlitwa codzienna o opiekę do św.  Judy Tadeusza

Święty Judo Tadeuszu, potężny mój Obrońco i opiekunie, w trosce i opuszczeniu oddaję się Twej cudownej opiece. Wdzięczny Ci jestem za wszystkie łaski, jakie dla mnie już wyjednałeś, a proszę Cię i nadal wspieraj mnie w pracy, pocieszaj w smutku, strzeż przed pokusą. Bądź moją mocą w trudnościach, osłoną w niebezpieczeństwach. Spraw, abym z Bogiem się budził i z Bogiem szedł na spoczynek. Dzień po dniu prowadź mnie coraz bliżej Serca Jezusowego, abym spoczął w Nim po trudach i walkach życia, a zamiast miłości własnej, pychy i zniechęcenia, niech w mym sercu zapanuje miłość, ofiarność i pokora. Amen.

Modlitwa do św. Judy Tadeusza

Św. Judo Tadeuszu, spokrewniony z Jezusem Chrystusem i Matką Najświętszą, wybrany do godności apostolskiej, proszę cię przez te przywileje i przez chwałę Twoją, jaką otrzymałeś za trudy apostolskie i męczeństwa, uproś mi u Boga łaskę, której tak gorąco pragnę. Tobie Bóg oddaje w opiekę wszystkich zostających w beznadziejnym położeniu, abyś im przez swe orędownictwo przychodził z pomocą. Wejrzyj przeto i na mnie, uproś mi zmiłowanie Boże, bym wielbił zawsze miłosierdzie Pańskie nade mną, bym w swej nadziei nie był zawstydzony. P. Św. Judo Tadeuszu, orędowniku w sprawach beznadziejnych. W. Uproś mi zmiłowanie Boże. Amen.

Modlitwa dziękczynna do św. Judy Tadeusza

Najsłodszy Panie Jezu Chryste, w zjednoczeniu z niepojętą niebiańską chwałą, która z Trójcy Przenajświętszej spływa na ludzkość całą, na Pannę Najświętszą, na wszystkich aniołów i świętych, sławię, uwielbiam i składam Ci dzięki za łaski i dary, którymi obdarzyłeś Twego wybranego Apostoła, co miał szczęście do Twojej rodziny się zaliczać. Błagam Cię, racz mi udzielić Twej łaski dla jego zasług i wspieraj mnie za jego przyczyną we wszelkich potrzebach. Amen.

23 komentarze:

  1. O Święty Judo Tadeuszu błagam Cię proś za mną naszego ukochanego Jezusa aby pomógł mi w kłopotach. Ja bardzo proszę i ciągle się modlę i Ciebie też błagam o wstawiennictwo w mojej bardzo trudnej sprawie." O Jezu o Jezu ja proszę sercem skruszonym i łzami.Przebacz mi, rozgrzesz, zapomnij. Zmiłuj się Jezu za nami ". Tą pieśnią którą ciągle i ciągle śpiewam Jezusowi mam nadzieję przebłagać Go za moje grzechy będę śpiewać aż Bóg Ojciec, Nasza Mateńka najświętsza I ukochany nasz Jezus mnie wysłuchają i pomogą mi, a ja będę się starała aby ich już nigdy nie zawieżć

    OdpowiedzUsuń
  2. O Święty Judo Tadeuszu błagam Cię pomóż mi jeszcze abym mogła pojechać do naszej Matki do Częstochowy. Mam taką potrzebę, a dopóki nie rozwiążą się moje problemy, o których Ci ciągle mówię i proszę o pomoc w ich rozwiązaniu nie jest to możliwe. Błagam Cię o Święty Judo Tadeuszu pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o cud uzdrowienia mojego brata Bogusława z wszelkich i licznych chorób, którego go niszczą , o siły psychiczne i fizyczne w opiece nad ciężko chorą mamą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Święty Judo Tadeuszu błagam Cię na wszystko co najświętsze,żeby mój partner Tomek zaczął o mnie walczyć.Oświeć go proszę.Pragnę, żebyśmy niebawem się zeszli.Chciałabym również,aby moja sytuacja materialna uległa znacznej poprawie.Proszę Cię o to,żebym znalazła pracę dzięki,której będę niezależna finansowo.Święty Judo Tadeuszu chciałam Cię,także prosić o to,aby moja ukochana mama w tym roku pozbyła się większości długów.Mam,także prośbę o to,abyś czuwał nad moją rodziną,żeby wszyscy jej członkowie byli zdrowi i szczęśliwi,łącznie ze mną.Dziękuję Tobie za wszystko i zwracam się do Ciebie z całego serca o pomoc.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę cię św.judo o zdrowie dla naszej zarki aby wyzdrowiała

    OdpowiedzUsuń
  6. O ŚWIĘTY JUDO błagam pomoż mi ja już nie wiem co robic dwa lata temu poznałem kobietę KOCHAM BARDZO JĄ jest dla mnie wszystkim co mam jest moja opoka. Ona myśli ze ja wciąż kłamie ale ja tego nie robię bo nie mam po co chciałbym u ciebie wymodlic to żeby wreszcie uwierzyła mi We wszystko o zdrowie dla niej o zdrowie dla siebie a zwłaszcza to żeby mnie pokochała jeszcze tak jak ja Ją kocham nie wstydzę tu mówić i tobie święty Judo że płacze PO PROSTU KOCHAM BEATĘ BUT to najważniejsze jest teraz dla mnie błagam uspros moja prośbę u Boga Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIĘTY JUDO błagam pomoż
    mi ja już nie wiem co robic dwa
    lata temu poznałem kobietę
    KOCHAM BARDZO JĄ jest dla
    mnie wszystkim co mam jest
    moja opoka. Ona myśli ze ja
    wciąż kłamie ale ja tego nie
    robię bo nie mam po co
    chciałbym u ciebie wymodlic to
    żeby wreszcie uwierzyła mi We
    wszystko o zdrowie dla niej o
    zdrowie dla siebie a zwłaszcza
    to żeby mnie pokochała jeszcze
    tak jak ja Ją kocham nie wstydzę
    tu mówić i tobie święty Judo że
    płacze PO PROSTU KOCHAM
    BEATĘ BUT to najważniejsze jest
    teraz dla mnie błagam uspros
    moja prośbę u Boga Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. O święty judo błagam do pomoż mi KOCHAM BEATĘ BUT I UPROŚ BOGA O TO ŻEBY SWOJE PRZYSIĘGI DANE WSZYSTKIE DO TRZYMAŁA

    OdpowiedzUsuń
  9. O święty judo dziękuje Ci bardzo moje modły do Ciebie sa wysłuchane po woli kobieta która kocham rozumie ze ja kocham bardzo zaczęło się o moich znajomych których miałem myślałem ze oni sa dobrzy dla mnie ale pomyliłem. Się i to bardzo Beata mówiła mi ze są dla mnie źli a ja jej nie wierzyłem ale wlasnie zrobili nie dawno wszystko żebym z nią nie był ale moja miłość dla Beaty jest silniejsza niż moi znajomi zostawiłem ich zmieniłem numer nikt nie pisze do mnie prócz beaty Ona otworzyła mi oczy ma wszystko nie wierzyłem jej w żadne słowo dla tego JĄ BARDZO KOCHAM i będę jej wdzięczny do końca życia tak mi do pomoż Bóg amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Św Judo Tadeuszu weź w opiekę mojego brata Tomasza aby zrozumiał swoje życiowe błędy i umiał za nie żałować nie krzywdząca rodziny a szczególnie kochanej mamy bardzo Cię o to proszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Święty Judo krewny Chrystusa mojego Pana proszę Cię gorąco z całej siły całego serca ,całym rozumem ,wyproś mi łaskę nawrócenia prawdziwego, szczerego dla moich synów i jeśli taka będzie Pana wola łaskę uwolnienia dla nich od uzależnień, łaskę rozwiązania problemów finansowych w naszej rodzinie łaskę wygrania sprawy w sądzie z ubezpieczycielem i dziękuję za wszystkie dobro które do tej pory dzięki Temu wstawiennictwu otrzymałam..Z całego serca dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. św.judo dopomóż mi w mym zmartwieniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Św Judo Tadeuszu proszę o pomoc dla chorego Taty. Wypros te łaskę dla niego i nie opuszczaj nas. Błagam dopomóż.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochany Święty Judo Tadeuszu krewny Chrystusa Pana błagam Cię o wstawiennictwo przed naszym Panem i uproszenie łaski zdrowia psychicznego dla mojego męża on tak bardzo potrzebuje Twojej pomocy proszę błagam usłysz nasze wołanie wyproś mu tak bardzo potrzebną łaskę miej litość nad naszą rodziną

    OdpowiedzUsuń
  15. O Święty Judo Tadeuszu błagam Cię proś za mną naszego ukochanego Jezusa Chrystusa aby pomógł mi w kłopotach dotyczących zdrowia mojego ukochanego kota Filusia . Błagam rozpaczliwie o jego zdrowie żeby jego nerki zaczeły pracować. Kotek jest młody ma dopiero 1,5roku awięc jest pełnią życia. Proszę Cie Święty Apostole Tadeuszu o pomoc i o łaskę dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Św. Judo błagam cię pomóż mi przetrwać ciężki czas w pracy. Ciezki czas bez męża...

    OdpowiedzUsuń
  17. Św. Judo błagam cię pomóż mi przetrwać ciężki czas w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Błagam św. Judo Tadeuszu zajmij się moimi sprawami finansowymi. Już nie chce mi się żyć. Doprowadź, żebym wszystkie długi spłaciła i zaczęła żyć jak człowiek. Pomóż mi błagam.
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  19. Święty Judo Tadeuszu błagam Cię o wstawiennictwo przed naszym Panem i uproszczenia łaski dla
    mojego synka Mikołaja aby był zdrowym i radosnym dzieckiem aby w szkole był wytrwały w dążeniu do celu . Błagam Cię o zdrowie psychiczne dla mnie aby odeszły ode mnie stany depresyjne aby alergia którą mam odeszła ode mnie abym nie uczulała się na nowe alergeny i nowe leki którymi będę leczona aby lekarze niepopełnili błędu przy podaniu i przepisywaniu mi nowych leków. Błagam Cię Św. Judo Tadeuszu abym mogła wrócić do równowagi psychicznej i miała tyle siły i radości aby wychować syna na prawego człowieka. Błagam aby Darek dał mi spokój i nie nękal mnie aby ułożył sobie życie z dala ode mnie pomóż mu Św Judo Tadeuszu. Błagam aby mojemu bratu ułożyły się pomyślnie sprawy w sądzie aby już nie cierpiał przez osobę której podał pomocną dłoń i teraz przez tego człowieka cierpi aby w sądzie sędzia wydał sprawiedliwy wyrok. Błagam o zdrowie dla jego dzieci Lili i Sebastiana oraz zdrowie dla Moniki i rodziców. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę Cię św. Judo Tadeuszu o to, aby Wiesław wrócił do mnie. Ulżyj mi w cierpieniu, bo czas mnie zabija.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wyproszone łaski

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosze o pomoc w uzdrowieniu mojego meza,oczyszczenia jego duszy,ciala,umyslu i serca,aby zagoscila w nim milosc,dobroc,czyste myslenie,aby wrocil do domu,do mnie i syna,abysmy byli na zawsze szczesliwi,mieli coreczke i nigdy nie spotkalo nas juz nic zlego,aby moj maz nigdy nie szedl na droge ,ktora teraz kroczy a jak bedzie chcial na nia wejsc powstrzymaj go z calych sil,nie pozwol wejsc w sily zla.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  23. Święty Judo Tadeuszu, dziękuję za już wyproszone łaski i bardzo Cię proszę o odzyskanie Wiesława, bo jest mi bardzo ciężko. Rozgoryczenie zjada mi ciało i duszę.
    Oddalamy się od siebie każdego dnia coraz bardziej.
    Wiesław jest człowiekiem zamożnym. Nie mniej jednak chciwość, pogoń za pieniędzmi za wszelką cenę całkowicie przesłoniły mu wszystkie inne najważniejsze wartości i rozum.
    Zyski spowodowały wyzbywanie się sumienia i odtrącenie także mojej wcześniej bliskiej mu osoby.
    Robi interesy z osobami nieuczciwymi.
    Powiedział ostatnio, że najważniejsze dla niego są pieniądze bo za nie można kupić całą resztę w życiu.
    Odsunął się ode mnie prawie całkowicie.
    Razem pracujemy i widzę, że i na tym gruncie przestał się całkowicie ze mną liczyć.
    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o wyproszenie dla Wiesława łaski oprzytomnienia i aby zależało mu na naszym związku jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń

Żal za grzechy...Żal za grzechy i postanowienie poprawy... WARUNKI DOBREJ SPOWIEDZI

  Żal za grzechy...Żal za grzechy i postanowienie poprawy... WARUNKI DOBREJ SPOWIEDZI Żal za grzechy Przebacz mi grzechy moje, o Panie, prz...