sobota, 23 maja 2020

Czas już jest bliski gdy przyjdę jako Sędzia Sprawiedliwy i każda dusza na ziemi bez względu na religię i światopogląd będzie osądzona. Teraz w modlitwie nie ustawajcie i obejmujcie swą modlitwą kapłanów, choć niewielu pozostanie Mi wiernych. To ta reszta wystarczy by Mój Kościół został odbudowany.

Jezus: Moje drogie umiłowane dzieci.
Dzisiaj wiele dusz idzie drogą na zatracenie i wiele jest zagubionych. Dlatego mam prośbę do wiernych mi kapłanów, a także wiernych i oddanych dusz świeckich, by wszelkie swe wysiłki kierowały za dusze grzeszne i pyszne, za dusze zagubione i uwikłane. Szatan działa dziś ze zdwojoną mocą i wielu wiernych zostanie zwiedzionych. Dlatego módlcie się o siebie nawzajem, o wierność byście wytrwali w winnicy Mojej.
Czas już jest bliski gdy przyjdę jako Sędzia Sprawiedliwy i każda dusza na ziemi bez względu na religię i światopogląd będzie osądzona. Teraz w modlitwie nie ustawajcie i obejmujcie swą modlitwą kapłanów, choć niewielu pozostanie Mi wiernych. To ta reszta wystarczy by Mój Kościół został odbudowany.
Moje drogie dzieci dałem wam proroków na te czasy, by wasze dusze były podtrzymane i prowadzone przez słowa Moje. Lecz wiedzcie, że każdy prorok ma swój czas i jest to czas ograniczony. Ja jednak zawsze będę z wami i Duch Mój was poprowadzi i poślę do was swoje Anioły. Teraz niczym się nie trwóżcie i pamiętajcie o wszystkich spisanych tu intencjach.
Dziękuję za wasze ofiary, posty i modlitwy, za trud wasz i zmęczenie. Ja jestem z wami i nie pozwolę byście byli masowo, bezprawnie szczepieni. Choć ucisk wzrośnie, to Duch Mój was pocieszy, ochroni i umocni, bo wyście moi umiłowani.
Teraz gdy obostrzenia spowodowane epidemią są zmniejszane i więcej może chodzić osób na Mszę Świętą do Kościoła wzrosła liczba profanacji Komunii Świętej, gdyż często jest przyjmowana w sposób niegodny. A także wiele osób przyjmuje Komunię Świętą bez spowiedzi, tak wzrosła też liczba świętokradzkich Komunii Świętych. Wiedzcie też, że tam gdzie ma miejsce profanacja Mojego Ciała i Krwi, tam ma dostęp szatan i Dom Mój jest sprofanowany.
Dlatego dzieci moje co godnie przyjmujecie z wiarą i czcią Ciało Moje, wynagradzajcie modlitwą zło. I módlcie się za tych co profanują Moje Ciało i Krew i za kapłanów co namawiają lud Mój by bezcześcili Moje Ciało i Krew.
Smutne jest Moje Serce i Serce Mego Ojca Niebieskiego gdy dzieci moje ulegają złu i lękowi, a nie boją się grzechu.
Czyż mało słów powiedziałem o Miłosierdziu Moim przez Świętą Siostrę Faustynę? Czym jest wasze zaufanie?
Tak moje drogie dzieci wiele łask pragnę wylać na dusze, które wytrwają, na dusze które Mi swoje życie ofiarowały. I pragnę wam wynagrodzić wszystkie cierpienia i zniewagi. Radość wasza jest w Moim Sercu i Sercu Marii, nie ulegajcie lękowi, bądźcie wierni i trwajcie blisko Mnie i Marii.
Tak z Serca Błogosławię tym tym co słowa te czytają i słuchają. Wiedzcie, że Ja wasz Król i Zbawiciel zawsze jestem z wami.

Psalm 119, 81-112

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz