piątek, 11 lutego 2022

Akt oddania Jezusowi, podyktowany mistyczce siostrze Marii Natalii z obietnicą 5-ciu łask

 

Akt oddania Jezusowi, podyktowany mistyczce siostrze Marii Natalii z obietnicą 5-ciu łask

Maryja podyktowała mistyczce s. Marii Natalii Magdolnej
Akt oddania Jezusowi.
I obiecała pięć łask dla każdego, kto go odmawia

Szczere i pełne ufności odmawianie tego aktu ma stać się źródłem pięciu łask. Obiecała to Matka Boża mistyczce s. Marii Natalii. Poznaj tę modlitwę i obietnicę Maryi

Siostra Maria Natalia, zakonnica której mistyczne wizje stanowiły kontynuację przesłań z Fatimy, odmieniła duchowość Węgrów inspirując twardego antykomunistę i wielkiego duszpasterza kard. Józefa Mindszentego do rozpoczęcia specjalnego programu ekspiacyjnego.

W trakcie bezpośrednich spotkań z Panem Jezusem i Maryją, siostra Maria Natalia otrzymała tekst specjalnej modlitwy, której szczere odmawianie, zgodnie z zapowiedzią Maryi, ma stać się źródłem licznych łask. Te łaski Matka Boża wyprosiła u swojego Syna.

Oto akt oddania, podyktowany przez Maryję siostrze Marii Natalii, który
powinniśmy odmawiać regularnie, ofiarowując siebie za grzechy innych:

„Mój słodki Jezu, w obecności trzech Osób Trójcy Przenajświętszej, Twojej Świętej Matki oraz całego dworu niebieskiego, w łączności z intencjami Twojego Przenajświętszego Eucharystycznego Serca i Niepokalanego Serca Maryi, ofiarowuję Ci całe moje życie, wszystkie moje Msze Święte, wszystkie Komunie, dobre uczynki, ofiary i cierpienia. Łączę je z zasługami Twojej drogocennej krwi oraz śmierci na krzyżu – dla uczczenia Trójcy Przenajświętszej, dla zadośćuczynienia za zniewagi, jakich doznał od nas Bóg, dla jedności Kościoła, naszej świętej Matki, dla księży, dla dobrych powołań kapłańskich, dla wszystkich dusz aż do końca świata. Przyjmij, o Jezu, ofiarę mojego życia i daj mi łaskę, abym wytrwał w tym w pełni wiary aż do śmierci. Amen”.

Niedługo po otrzymaniu tej modlitwy, siostra Maria Natalia zanotowała kolejne objawienie. Tym razem Maryja wyjawiła wizjonerce, że wyprosiła u swojego Syna pięć konkretnych łask, które otrzymają osoby, z ufnością ofiarowujące siebie Panu Jezusowi.

Oto owe pięć obietnic: „Wbrew pozorom żaden z ich krewnych nie pójdzie do piekła, ponieważ w chwili, gdy ich dusza odłączy się od ciała, otrzymają łaskę doskonałej skruchy. Jeszcze w dniu ofiary wszyscy zmarli członkowie ich rodzin zostaną uwolnieni z czyśćca. W chwili śmierci będę u ich boku i omijając czyściec, zaprowadzę ich dusze przed oblicze Trójcy Przenajświętszej. Ich imiona wyryją się w Sercu Jezusa i w moim Niepokalanym Sercu. Poprzez swoją ofiarę, połączoną z zasługami Chrystusa, uchronią wiele dusz przed wiecznym potępieniem, a wielu innym będą świadczyć dobro aż do końca świata”.

Kardynał potwierdził autentyczność objawień?

Siostra Maria Natalia to jedna z najbardziej niezwykłych mistyczek XX wieku. Posługiwała na Węgrzech w Zgromadzeniu Sióstr Dobrego Pasterza. Jej działalność wspierał kard. Józef Mindszenty, niezłomny w walce z komunizmem, dzisiaj Sługa Boży, który sam przebywając w więzieniu doświadczał niezwykłych spotkań m.in. z ojcem Pio. Hierarcha potwierdził, że jej objawienia dotyczące potrzeby aktów ekspiacji są autentyczne.

Siostra Maria Natalia otrzymywała przesłania od Pana Jezusa i Maryi w latach 1939-1944. To wtedy kiełkował program ekspiacji narody węgierskiego za popełnione grzechy, za które karą była II wojna światowa. Kard. Mindszenty mocno wspierał ów program. Nie tylko zachęcał do modlitw w świątyniach, ale także zgodził się na budowę klasztoru poświęconego idei pokutnej.

Misja ekspiacyjna siostry Marii Natalii wykraczała znacznie ponad „program” dla narodu węgierskiego. Z zapisków mistyczki wynika, że Chrystus i Maryja usilnie prosili siostrę, by zachęcała wszystkich ludzi do ofiarowywania swoich cierpień za grzeszników.

Więcej w książce Claudii Matery „Nawróćcie się, nadchodzi czas oczyszczenia. Prorocze objawienia s. Marii Natalii Magdolnej”

Dużo informacji też we wpisie: „33 obietnice Jezusa objawione mistyczce z Węgier siostrze Marii Natalii Magdolnej”

15 sierpnia 1942 roku, w uroczystość Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny, s. Maria Natalia Magdolna, węgierska mistyczka doświadczyła profetycznej wizji. Jezus obiecał w niej rozliczne łaski dla tych wszystkich, którzy będą z czcią odmawiać nowennę do Jego Najświętszego Serca oraz Niepokalanego Serca Maryi

Obietnica Jezusa

Słowa Jezusa do s. Marii Natalii: „Spójrz na moją Matkę jako na Królową Świata. Kochaj Ją i darz dziecięcą ufnością. Pragnę, aby wszyscy tak postępowali”. Lekko rozchylił płaszcz Najświętszej Dziewicy, żeby odsłonić Jej Niepokalane Serce, po czym rzekł: „Jak przyszedłem na świat poprzez Niepokalane Serce mojej Matki, tak poprzez to samo Serce dusze przyjdą do mojego Najświętszego Serca”.

Najważniejsze przykazanie mówi: „Będziesz miłował Pana Boga swego całym swoim sercem, całą swoją duszą i całym swoim umysłem” [Mt 22, 37]. W wieku trzydziestu trzech lat s. Maria Natalia wyznała Jezusowi, że pragnie Go kochać właśnie w ten sposób. Droga, która prowadzi do nieba, jest wąska, a ta, która wiedzie do zatracenia, szeroka; Bóg obdarowuje pokojem serca tych, którzy żyją tak jak On.

Jezus złożył trzydzieści trzy obietnice. Oto niektóre z nich:

  • Ci, którzy posunęli się dalej na drodze zjednoczenia ze Mną, odczują skutki tej jedności i zrozumieją jej znaczenie: że oto już nie oni żyją, lecz Ja żyję w nich. Będę kochać ich sercem, modlić się w ich duszach, przemawiać przez ich usta i służyć całą ich istotą. Dowiedzą się, że wszystkim, co w nich dobre, piękne, święte, pokorne, łagodne, posłuszne, wartościowe i godne podziwu, jestem Ja, wszechmocny, nieskończony, jedyny Pan i Bóg, jedyna miłość.
  • Dusze tych, którzy poświęcą Mi tę nowennę, będą rozkwitać po wieki niczym białe lilie wokół Niepokalanego Serca mojej Matki.
  • Ja, Baranek Boży, wraz z Ojcem i Duchem Świętym będę się bezustannie radował widokiem dusz, które poprzez Niepokalane Serce mojej Matki dostąpiły wiecznej chwały. 

Więcej: https://wobroniewiary.com/2022/01/28/33-obietnice-jezusa-objawione-mistyczce-z-wegier-s-marii-natalii-magdolnej/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz