poniedziałek, 27 marca 2023

Moja droga córko! Ten świat jest już okryty czarnymi chmurami i wciągnięty w nawałnicę, gdyż jego dzieci nie idą za orędziami Moimi i Mojego Syna. Zajmują się sprawami bez znaczenia i biegną ku własnej zgubie

 

«Moja droga córko! Ten świat jest już okryty czarnymi chmurami i wciągnięty w nawałnicę, gdyż jego dzieci nie idą za orędziami Moimi i Mojego Syna. Zajmują się sprawami bez znaczenia i biegną ku własnej zgubie. Nawet tego nie zauważają, powodując, że serce ich Mamy rozrywa się z bólu.
Tyle razy już ich ostrzegłam, powtarzając te same słowa i znowu je powtarzając, dając im liczne znaki i cuda, które nie miały sobie równych, lekarstwo na wszystkie klęski, które teraz nadchodzą w wielu miejscach świata, lecz… (Najświętsza Panna zapłakała) jakże mogą być zaślepieni do tego stopnia, że nic nie widzą i tak głusi, że nic nie słyszą?
Wszystkie dzieci tego świata! Mój Syn Jezus i Ja nie jesteśmy daleko od was, lecz przeciwnie, naprawdę u waszego boku. Zatem nie dociekajcie więcej po ludzku, lecz szeroko otwórzcie wasze serca i powróćcie do Mojego Syna Jezusa i do Mnie. Nie będzie mowy o waszej przeszłości. Kielich błogosławieństw Boga Ojca zastąpi kielich Jego Gniewu i wyleje się na was. A wasze krzyki i łzy zamienią się w radość.
Moje umiłowane dzieci, które zostałyście wezwane, jako małe dusze! Rozmyślajcie głęboko o Panu, który krwawi dzień za dniem z powodu grzeszników skrajnie zepsutych. Przebudźcie się i módlcie się, aby nawet ci źli ludzie, o ludzkich twarzach, lecz zwierzęcych sercach, mogli zostać ocaleni.
Gdybyście odtąd zamienili na modlitwę resztę waszego życia, każdą chwilę waszego życia, gdyście ofiarowali Mi swe życie i gdybyście dopełnili jedności w Trójcy Świętej, radośnie łącząc się ze Świętymi, gdybyście rozszerzyli Moje słowa z większą energią i mocą miłości, gdyby wasza wierność stała się bardziej heroiczna, aby ocalić świat, wtedy odeszłyby demony, które opanowały przestworza i ziemię w celu podzielenia was i skłonienia do upadku i dzięki Naszym Świętym Sercom przyszedłby tryumf.
Moje drogie małe dusze, które zostałyście wezwane do bycia apostołami Naszych Serc! Kielich Bożego Gniewu właśnie ma się wylać na ten świat. Jeśli wy, którzy wiecie, że nie ma już czasu na wahanie się i ociąganie, jeśli uświadomicie sobie tę prostą prawdę, że rzeczy tak lekkie jak piórko ptasie mogą popchnąć statek, jeśli są dość liczne, czyli jeśli połączycie wasze siły, będziecie mogli czynić wielkie rzeczy. Jeśli nie utracicie ufności, jeśli nie przestaniecie podążać za Moim Synem Jezusem i za Mną, ujrzycie wkrótce jutrzenkę Nowych Niebios i Nowej Ziemi. Otrzymacie i będziecie nosić koronę laurową Prawdy i będziecie się cieszyć radością wieczną.”

W jedności i sile jest Kościół CHRYSTUSOWY.
To my, ty i ja,
razem pokonamy zło.
Zło,które manifestuje swoją obecność… już przegrało.
Bo jeśli BÓG z nami, to któż przeciwko nam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii

  Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii W ciągu kilku tygodni ojciec Oliveira odczuwał towarzystwo Najświętszej Mary...