poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Modlitwa o beatyfikację sł.b.Rozalii Celakówny

Modlitwa o beatyfikację Służebnicy Bożej Rozalii Celakówny





Boże, pełen dobroci i miłosierdzia, proszę Cię, rozpal moje serce apostolską gorliwością w szerzeniu nabożeństwa do Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata oraz dzieła Jego Intronizacji w narodzie polskim. Wzbudź we mnie pragnienie całkowitego poświęcenia się Jezusowi dla jak największej Jego chwały i czci. Prowadź mnie drogą moich czynów miłości i darów niebieskich, podobnie jak to czyniłeś w Ŝyciu Sługi Bożej Rozalii Celakówny, abym jak najlepiej mógł(a) wypełnić Twoją świętą wolę. Spraw też, abym umiał(a) kochać ludzi poniżonych, wzgardzonych oraz trwających w grzechu, jak to czyniła Apostołka Twego Serca. Wszechmogący, wieczny Boże, źródło wszelkiej świętości, proszę Cię o łaskę wyniesienia na ołtarze Twojej Służebnicy Rozalii, abym za jej wzorem i przyczyną, umocniony(a) światłem i mocą Ducha Świętego, kroczył(a) na drodze ku dojrzałości w wierze, wiernie naśladując Chrystusa. Jezu,  mój  Królu  i  Panie,  błagam  Cię,  udziel  mi,  za  przyczyną  służebnicy  Twojej  Rozalii,  łaski,  o którą pokornie Cię proszę ….

——- Ojcze Nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu i Synowi…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz