czwartek, 21 listopada 2013

Modlitwa Zawierzenia Jezusowi Miłosiernemu

 

Jezu Najmiłosierniejszy, mój Panie i Zbawicielu

. Wobec nieba i ziemi, świadom(a) swojej nędzy, grzeszności i niewystarczalności,

oddaję się dziś zupełnie i całkowicie, świadomie i dobrowolnie Twemu

Nieskończonemu Miłosierdziu. Ufając Twojej Miłosiernej Miłości wyrzekam się na

zawsze i całkowicie: – zła i tego co do zła prowadzi – demonów i wszelkich ich spraw i

pokus – świata i wszystkiego czym usiłuje mnie pociagać i zniewalać – siebie i

wszystkiego co buduje i zaspokaja mój egoizm i pychę. Oddaję się Tobie Jezu,

Najmiłosierniejszy Zbawicielu, jako jedynemu mojemu Bogu i Panu, jedynej miłości,

pragnieniu i celowi mojego życia. Z całą pokorą, ufnością i uległością wobec Twojej

Najmiłosierniejszej Woli oddaję Ci siebie: – moje ciało, duszę i ducha – całą moją istotę

– życie w czasie i w wieczności – przeszłośc, teraźniejszość i przyszłość – rozum,

uczucia i pragnienia – wszelkie zmysły, władze i prawa – wolę i wolność moją –

 

wszystko czym jestem, co posiadam i co mnie stanowi. Nie zostawiam sobie nic,

 

wszystko oddaję Twojej Świętej Woli przez ręce Niepokalanej Matki Miłosierdzia.

Rozporządzaj mną jak chcesz, według Twojego Miłosierdzia. Broń mnie i posługuj się

mną jako swoją wyłączną i całkowitą własnością. Jezu, ufam Tobie! Amen.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  „Życie to iluzoryczny sen” – biskup Mari Emmanuel Krótkie streszczenie kazania: „ Żył pewien człowiek bogaty, który ubierał się w purpurę...