środa, 30 kwietnia 2014

Modlitwy do św.Józefa

SZUKANIE POMOCY


ZA WSTAWIENNICTWEM ŚW. JÓZEFA






Modlitwy te można z wiarą i miłością odmawiać w jakiejś  ważnej intencji, np. rano, w południe i wieczorem lub tak, jak dyktuje nam  serce.


Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...


Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Przenajświętszą Krew, Serce,  Oblicze Twego Jednorodzonego Syna, wszystkie cnoty i zasługi Matki Najświętszej  i Jej Przeczystego Oblubieńca, św. Józefa, oraz wszystkie skarby Kościoła św.  dla wyjednania łaski ostatecznego zbawienia i łask nam potrzebnych, szczególnie  tej... dla...


Święty Józefie, ofiaruję Ci miłość Jezusa i Maryi, jaką żywią  ku Tobie. Ofiaruję Ci też uwielbienia, hołdy wdzięczności i ofiary, jakie Ci  wierni złożyli przez wieki aż do tej chwili. Siebie i wszystkich drogich memu  sercu oddaję na zawsze Twej świętej opiece.


Błagam Cię dla miłości Boga i Najświętszej Maryi Panny, Twej  Oblubienicy, racz nam wyjednać łaskę ostatecznego zbawienia i wszystkie łaski  nam potrzebne, szczególnie tę wielką łaskę... (wymienić intencję). Pośpiesz mi  na ratunek, święty Patriarcho, i pociesz mnie w tym strapieniu. O, święty  Józefie, Przyjacielu Serca Jezusa, wysłuchaj mnie.


O, Józefie, ratuj nas w życiu i w śmierci, ratuj nas w każdym  czasie!


 

PIĘĆ WESTCHNIEŃ DO ŚW. JÓZEFA:


 

Św. Józefie, Miłośniku Jezusa i Maryi, uproś mi tę łaskę,  abym coraz goręcej, z całego serca mego kochał Twego przybranego Syna i Jego  Dziewiczą Matkę. * Św. Józefie, uproś mi łaskę, abym – tak jak Ty – umiał łączyć  życie czynne z głębokim życiem modlitwy. * Św. Józefie, szczęśliwy Opiekunie  Jezusa i Maryi Niepokalanej, przez Twoją czystość proszę Cię, strzeż mojej  czystości. * Św. Józefie, Patronie wahających się w wyborze, ratuj stojących nad  przepaścią zła i oświecaj powołanych do służby Chrystusowi. * Św. Józefie,  któryś skonał na rękach Jezusa i Maryi, uproś mi łaskę szczęśliwej śmierci.  Niech Jezus i Maryja towarzyszą mi w chwili konania, a ostatnimi moimi słowami  niech będą najsłodsze Imiona: Jezus, Maryja i Józef! Amen.


 




 

    [strona główna]


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  „Życie to iluzoryczny sen” – biskup Mari Emmanuel Krótkie streszczenie kazania: „ Żył pewien człowiek bogaty, który ubierał się w purpurę...