czwartek, 22 maja 2014

Skuteczna modlitwa do św. Rity w sprawach trudnych i beznadziejnych

Skuteczna modlitwa do św. Rity w sprawach trudnych i beznadziejnych












O potężna i sławna Święta Rito,  oto u twoich stóp nędzna dusza potrzebująca pomocy, zwraca się do ciebie z  nadzieją, że zostanie wysłuchana.

Ponieważ jestem niegodny z  tytułu  niewierności mojej, nie śmiem spodziewać się, że moje prośby będą zdolne ubłagać  Boga. Dlatego wyczuwam potrzebę, aby mieć za sobą potężną orędowniczkę, więc  ciebie wybieram sobie, Święta Rito, ponieważ ty właśnie jesteś niezrównaną  Świętą od spraw trudnych i beznadziejnych.
O droga Święta, weź do serca moją  sprawę, wstaw się do Boga, aby uprosić mi łaskę, której tak bardzo potrzebuję i  o którą tak gorącą proszę (tutaj wyrazić łaskę, o którą się prosi)
Nie  pozwól mi odejść od ciebie nie będąc wysłuchanym. Jeżeli jest we mnie coś, co  byłoby przeszkodą w otrzymaniu łaski, o  którą proszę, pomóż mi usunąć tę  przeszkodę: poprzyj moją prośbę swymi cennymi zasługami i przedstaw ją swemu  niebieskiemu Oblubieńcowi, łącząc ją z twoją prośbą. W ten sposób moja prośba  zostanie przedstawiona przez ciebie, wierną oblubienicę spośród  najwierniejszych. Ty odczuwałaś boleść Jego męki, jak mógłby on odrzucić twą  prośbę i nie wysłuchać jej?
Cała moja nadzieja jest więc w tobie i za twoim  pośrednictwem czekam ze spokojnym sercem na spełnienie moich życzeń. O droga  Święta Rito, spraw, aby moja ufność i moja nadzieja nie zostały zawiedzione, aby  moja prośba nie była odrzuconą. Uproś mi u Boga to, o co proszę, a postaram się,  aby wszyscy poznali dobroć twego serca i wielką potęgę twego  wstawiennictwa.
O Najsłodsze Serce Jezusa, które zawsze okazywało się tak  bardzo czułe na  najmniejszą nędzę ludzkości, daj się wzruszyć moimi potrzebami  i nie bacząc na moją słabość i niegodność, zechciej wyświadczyć mi łaskę, która  tak leży mi na sercu i o którą prosi Cię dla mnie i ze mną Twoja wierna  oblubienica, Święta Rita.
O tak, za wierność, jaką Święta Rita zawsze  okazywała łasce Bożej, za wszystkie zalety, którymi uhonorowałeś jej duszę, za  wszystko co wycierpiała w  swym życiu jako żona, matka i zakonnica, i w ten sposób  uczestniczyła w Twej bolesnej męce i wreszcie z tytułu nieograniczonej  możliwości wstawiania się, przez co chciałeś wynagrodzić jej wierność, udziel mi  Twej łaski, która jest mi tak bardzo potrzebna.
A Ty, Maryjo Dziewico, nasza  najlepsza Matko Niebieska, która przechowujesz skarby Boże i rozdzielasz  wszelkie łaski, poprzyj Twoim potężnym wstawiennictwem modły Twej wielkiej  czcicielki Świętej Rity, aby łaska o  którą proszę Boga, została mi  udzielona. Amen.

14 komentarzy:

  1. Blagam Sw.Rito o wstawiennictwo u Boga.Ty mozesz uprosic mnie niegodnej laskę zdrowia dla Błażejka i błogosławieństwo dla jego rodziców

    OdpowiedzUsuń
  2. Sw rito ratuj moje małżeństwo i syna zmień mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  3. Modle sie z Toba za Blazeja i pozostaje w modlitwie Prosze Ciebie Sw Rito uproś Boga o blogosławienstwo i łaski w sprawie Janiny i rodzicow Blazejka Prosze sw Rito okryj ich plaszczem nadzieji i dobroci bo Ty z Bogiem wszystko mozesz wesolych swiat i nadzieji na nowy rok w imie Jezusa Chrystusa wysluchaj Boze prosbe amen Pozostancie w Bogu

    OdpowiedzUsuń
  4. W imie Jezusa Chrystusa wysluchaj Sw Rito Iwone ktora prosi Ciebie o łaski zmień syna i meza prosze ciebie Sw Rito ty wszystko mozesz sama odczuwałas bolesne rozterki z powodu meza i dzieci uproś Boga o pomoc Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta Rito proszę pomóż mi w znalezieniu pracy i męża.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta Rito Ratuj moje małżeństwo,aby mój mąż zobaczył we mnie to co dobre

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta Rito daj Patrykowie potrzebne łaski do odzyskania uczucia miłości małżeńskiej

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam Cię Święta Rito udziel Patrykowi łaski miłości małżeńskiej i potrzeby bycia w małżęństwie.Obiecuję to wynagrodzic swoim postępowaniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Blagam Sw.Rito o wstawiennictwo u Boga za moją mamą Genowefą, proszę o łaskę zdrowia dla niej , by ustąpiły te dolegliwości. Daj jej siłę i wiarę do walki z tą chorobą.Wysłuchaj proszę mnie grzesznej służebnicy Twojej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o łaskę zdrowia dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Swieta Rito prosze o spokoj duszy jestem nekana psychicznie przez partnera zdradzana i ponizana teraz tez samotna nie moge jesc mam poczatki nerwicy pozwol mi to udxwignac

    OdpowiedzUsuń
  12. Łucja z poznajmy-prawde.blog.one7 kwietnia 2015 11:45

    Jeśli to nie jest pani mąż to lepiej odejść od takiego partnera niż być zdradzaną i poniżaną.Bo żyjąc bez ślubu popełania się ciężki grzech i
    nie ma się Błogosławieństwa Bożego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Św Euro ratuj moje małżeństwo aby mój mąż pokochał mnie na nowo i mojego syna z ateizmu Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Święta Rit, patronko moja błagam Cie pomóż mi w tej beznadziejnej sytuacji. Nie pozwól by szatan miał taką władze nad Nim. Święta Rito módl się za nami

    OdpowiedzUsuń

NMP Królowa Polski główna Patronka Polski 3 maja

  NMP Królowa Polski główna Patronka Polski 3 maja Tytuł Matki Bożej jako Królowej narodu polskiego sięga drugiej połowy XVI wieku. Grzeg...