niedziela, 29 czerwca 2014

Modlitwa do Serca Maryi (Wielce skuteczna)

Modlitwa do Serca Maryi (Wielce skuteczna)

Święta Maryjo, Matko mego Boga i Zbawiciela Jezusa Chrystusa, któraś była bez zmazy grzechu pierworodnego poczęta, módl się za mną teraz i w godzinę śmierci mojej, uproś mi nawrócenie, opiekuj się wszystkimi przedsięwzięciami moimi, bądź zawsze moją Pocieszycielką, uchroń od wszelkiego niebezpieczeństwa, miej staranie o moje zbawienie. W Tobie po Bogu całą ufność położyłem, o Matko Miłosierdzia, na której skaza najmniejszego grzechu nie powstała nigdy, módl się za nami, którzy się do Najświętszego Serca Twojego uciekamy; a duszom ratunku potrzebującym, szczęśliwą wieczność wyjednaj. Amen. (Osobiste doświadczenie osób dowiodły skuteczności tej modlitwy, trzeba ją odmawiać pobożnie. Pius VII tekst tej modlitwy nosił przy sobie w czasie swej niewoli).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz