czwartek, 26 czerwca 2014

Modlitwa wynagradzająca od Jezusa

Modlitwa wynagradzająca od Jezusa


Za bluźnierstwa i zniewagi uczynione Świętemu Imieniu Boga


Fragmenty orędzi Jezusa i Maryi - s. Maria Natalia, Węgry (1936-1988)


 

Zbawiciel powiedział mi pewnego dnia: „Przekleństwa są jak zatrute strzały, które ranią moje serce. Tobie, moja córko, pragnę dać złote strzały, którymi będziesz mogła wynagradzać za bluźnierstwa i zniewagi uczynione Świętemu Imieniu Boga.” Następnie Jezus nauczył mnie następującej modlitwy:

 

Cześć, uwielbienie, miłość i chwała świętemu Imieniu Boga od wszystkich stworzeń żyjących na niebie, na ziemi i w morzach. Niech Imię Boga będzie w szczególności uwielbiane i czczone przez święte Serce Jezusa obecne w Najśw. Sakramencie i przez Niepokalane, pełne miłości Serce Maryi. O mój Jezu! Pragnę, by Twoje pragnienie pełne miłości do dusz, zawsze było ugaszone i by serce każdego człowieka kochało Cię i przynosiło prawdziwą ulgę. Amen

 

Źródło: Maryja Zwycięska Królowa Świata – Siostra Maria Natalia – Maria Vincit, Wrocław 2008, wydanie pierwsze

--------------------------------------------------------------------


www.duchprawdy.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  „Życie to iluzoryczny sen” – biskup Mari Emmanuel Krótkie streszczenie kazania: „ Żył pewien człowiek bogaty, który ubierał się w purpurę...