niedziela, 26 października 2014

i Pan przyrzekł udzielić ludziom przez pośrednictwo Św. Józefa, byleby tylko ludzie chcieli z tego skorzystać.

Matka Najświętsza objawiając Swój Żywot świątobliwej Marii z Agredy powiedziała, że wielkie i nadzwyczajne łaski Pan przyrzekł udzielić ludziom przez pośrednictwo Św. Józefa, byleby tylko ludzie chcieli z tego skorzystać.
1. Za przyczyną Św. Józefa można otrzymać cnotę czystości i zwyciężać niebezpieczeństwa pokus zmysłowości.
2. Przez niego można dostąpić potężnej łaski wyzbycia się stanu grzechu i pojednania z Bogiem.
3. Za Jego przyczyną można uzyskać łaskę Maryi i prawdziwe do Niej nabożeństwo.
4. Przez niego możemy dostąpić łaski szczęśliwej śmierci i opieki przeciw szatanowi w godzinę śmierci.
5. Złe duchy drżą, kiedy słyszą imię Józefa.
6. Dzięki niemu można uzyskać zdrowie ciała i pomoc w różnych potrzebach.
7. Za jego przyczyną rodziny otrzymują błogosławieństwo potomstwa.


  • Akt poświęcenia się Św. Józefowi
    O mój najmilszy Ojcze! najdroższy po Jezusie i Maryi sercu mojemu, Tobie się powierzam i oddaję, jak Ci się powierzyli Jezus i Maryja. Przyjmij mnie za ucznia, wychowanka, za dziecię Twe, bo ja na całe życie wybieram Cię sobie na Przewodnika, Opiekuna, za Ojca, Obrońcę nędznej duszy mojej. O mój najmilszy Ojcze, Józefie Św., prowadź mnie prostą drogą do Serca Maryi, do Serca Jezusa, naucz mnie kochać czystą i cierpiącą miłością, naucz walczyć z każdą zachcianką, z każdą pokusą ciała, czarta i świata, naucz mnie cichutko każdy krzyżyk znosić, naucz dobrze się modlić, naucz wzgardy mnie samego, a posłuszeństwa woli Bożej! O mój najdroższy Józefie Św., bądź piastunem mej duszy, Przenajdroższą Krwią Jezusa odkupionej,
    nie opuszczaj mnie ani na chwilkę, pilnuj, jakoś pilnował Dzieciątko Jezus, a ja Ci przyrzekam wierność i posłuszeństwo zupełne, przyrzekam Ci miłość dozgonną aż na wieki, jeśli za Twą przyczyną zbawiony będę. Dla miłości Jezusa i Maryi nie odpychaj mnie nędznego grzesznika od święty

    Odpraw Nowennę do sw Józefa
    Codziennie pros o wstawiennictwo sw Józefa.
    *
    Św. Faustyna: „Św. Józef zażądał, abym miała do Niego nieustannie nabożeństwo. Sam mi powiedział, abym odmawiała codziennie trzy pacierze i raz «Pomnij». Patrzył się z wielką życzliwością i dał mi poznać, jak bardzo jest za tym dziełem, obiecał mi swą szczególniejszą pomoc i opiekę. Codziennie odmawiam te żądane modlitwy i czuję Jego szczególną opiekę”. (Dz. 1203)

    Pamiętaj, o najczystszy Oblubieńcze Maryi Dziewicy, o mój słodki opiekunie Św. Józefie, iż nigdy nie słyszano, aby pozostał bez pociechy, ktokolwiek wzywał Twej opieki i szukał Twej pomocy. Z tą ufnością przychodzę przed Twe oblicze i Tobie najgoręcej się polecam. Ach! Ojcze przybrany Odkupiciela, nie odrzucaj mej prośby, ale wysłuchaj łaskawie. Amen.

    Modlitwa o czystość
    Stróżu i ojcze dziewic, Św. Józefie, którego wiernej straży sama niewinność, Jezus Chrystus i Panna nad pannami, Maryja, była powierzona, proszę Cię i błagam przez ten podwójny skarb – Jezusa i Maryję – spraw to, abym od wszelkiej nieczystości zachowany, nieskalanym umysłem, niewinnym sercem i czystym ciałem zawsze służył Jezusowi i Maryi w wielkiej czystości. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz