środa, 1 października 2014

„Panie, pozwól mi najpierw…”. Co jest tym twoim „najpierw”?

Bez oglądania się

„Panie, pozwól mi najpierw…”. Co jest tym twoim „najpierw”? Jeśli coś lub kogoś kochasz, staje się to pierwsze i najważniejsze dla ciebie. Staje się życiową pasją, oddechem, myślą, pragnieniem – angażuje całkowicie i bez reszty. Takiego właśnie oddania pragnie Jezus. Człowiek nie może być podzielony wewnętrznie, bo wtedy czyni wszystko powierzchowne i pochopnie. Jeśli znalazłeś to, co najważniejsze, nie będziesz oglądał się wstecz! Otwierasz się na to, co nowe i nieprzewidywalne. Ryzykujesz, bo wiesz, że warto.

Modlitwa

Jezu, pragnę iść z Tobą przez życie. Pragnę, aby nikt i nic nie przesłaniało mi Ciebie: ani moja przeszłość, ani moja przyszłość, ani moje dzisiaj. Niechaj każda rzeczywistość mojego życia w Tobie odnajdzie właściwe sobie miejsce. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz