sobota, 21 marca 2015

21 marca Żywot św. Benedykta

21 marca Żywot św. Benedykta

http://dialogsercamilosci.eu/2015/03/21/21-marca-zywot-sw-benedykta-zalozyciela-zakonu-na-zachodzie/

 



  • Modlitwa z medalika św. Benedykta ( egzorcyzm prosty )

    Światłem niech będzie mi Krzyż Święty,
    a nigdy wodzem smok przeklęty.
    Idź precz, szatanie, duchu złości,
    nigdy mnie nie kuś do marności.
    Złe to, co proponujesz mi.
    Sam swoją truciznę pij!

    Źródło: http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/…ka-sw-benedykta.html

    • C S P B – Crux Sancti Patris Benedicti (Krzyż Świętego Ojca Benedykta).
      C S S M L- Crux Sacra Sit Mihi Lux (Krzyż święty niech mi będzie światłem)
      N D S M D- Non Draco Sit Mihi Dux (Diabeł -dosłownie: smok- niech nie będzie mi przewodnikiem)
      V R S N S M V – S M Q L I V B: Vade retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana – Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas ( Idź precz szatanie, nie kuś mnie do próżności. Złe jest to co podsuwasz, sam pij truciznę).



  • Modlitwa do św. Benedykta Patrona Europy – Hymn
    Gdy nadszedł koniec dawnego porządku
    I nowa ziemia rodziła się w bólu,
    Stanąłeś, Ojcze, na czasów granicy,
    By chronić dobro.
    Posłuszny mocy Bożego wezwania
    I do proroków podobny natchnieniem,
    Poszedłeś drogą pokory i ładu
    Pańskiego Prawa.
    Dla wielu ludzi spragnionych pokoju
    Przez własne życie przykładem się stałeś
    Szukania Boga i Jego miłości
    We wszystkich braciach.
    I dzisiaj także przychodzi nieznane,
    A świat jest pełen zamętu i kłamstwa;
    Za twą przyczyną niech Pan nam ukaże
    Właściwą ścieżkę.
    Najświętszej Trójcy niech będzie podzięka
    Za Benedykta i jego naukę;
    Niech Europa swą jedność odnajdzie
    Przez wiarę w Boga. Amen.
    Módlmy się:
    Boże, Ty przez nauczanie świętego Benedykta zgromadziłeś w swoim Kościele wiele narodów, spraw przez jego zasługi, abyśmy z radosnym sercem biegnąc drogą Twoich przykazań, trwali w prawdziwej wierze i głębokim pokoju. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.
    Tradycyjny (przed modyfikacją) medalik sw Benedykta można zakupić tutaj:

    http://roxomt.sstore.pl/zatwierdzony-medalik-sw-benedykta-ihs-unikatowy-p-22.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Święci i walka duchowa: Św. Dominik, Bł. Alan de la Roche i nabożeństwo do Najświętszego Różańca

  Święci i walka duchowa: Św. Dominik, Bł. Alan de la Roche i nabożeństwo do Najświętszego Różańca Fragment: „Przedziwna tajemnica Najświęts...