piątek, 31 lipca 2015

Akt codziennego oddania się Bogu Ojcu

Akt codziennego oddania się Bogu Ojcu

 

Ojcze Przedwieczny , Tatusiu najlepszy , Oddaję Ci dziś moją wolną wolę przez Niepokalaną . Czyń ze mną , co chcesz i kiedy chcesz . Chcę być Twoim doskonałym narzędziem w Twoim ręku . Używaj mnie jak chcesz i kiedy chcesz i do czego tylko chcesz i pragniesz. Zgadzam się na wszystko, co z Twojej ręki pochodzi. Ty Sam moim ciałem i moją duszą oraz moją wolną wolą realizuj plan , który przed wiekami założyłeś . Ufam Ci bezgranicznie , jak tylko dusza ufać Ci może . Niepokalana Dziewico , pomóż mi w tym .  Amen.

 

Jest to akt najlepszego , najdoskonalszego oddania się i umożliwia Moje działanie w każdej chwili , w każdej sprawie .

1 komentarz:

  1. Panie Jezu za wstawiennictwem Św Ekspedyta błagam o łaskę pojednania Magdy z osobami w pracy,siły do pracy i pogodę ducha.

    OdpowiedzUsuń

  „Życie to iluzoryczny sen” – biskup Mari Emmanuel Krótkie streszczenie kazania: „ Żył pewien człowiek bogaty, który ubierał się w purpurę...