piątek, 26 sierpnia 2016

Modlitwa do Matki Boskiej, przed Jej cudownym obrazem.

Modlitwa do Matki Boskiej, przed Jej cudownym obrazem.

O najukochansza w tym cudownym obrazie Matko Boza i jedyna po Bogu pociecho! zblizam sie do Ciebie z cala ufnoscia, jako dziecie do najlepszej Matki; rzucam sie jako zebrak i grzesznik niegodny do stop Twoich, racz mnie ratowac w w mojej potrzebie; wiem, ze nie oddalasz od Siebie nikogo, lecz przyjmujesz prosby wszystkich, a wiec blagam Cie w Imie Syna Twojego wysluchaj mnie laskawie.
Niech Cie wzruszy moje wolanie, o Maryjo, pelna litosci! wyciagnij Twoja prawice i rozprosz moje cierpienia, wszak wielu ratowalas na tem swietym miejscu; jednym przywrocilas zycie, innych obdarzylas zdrowiem, a wielu ratowalas z kalectwa Twa swieta przyczyna.
A wiec i ja do Ciebie podnosze oczy lzami zalane i prosze, wesprzyj mnie o Matko pelna milosierdzia, daj mi ogladac ten dzien blogoslawiony, w ktorym mnie niegodnego wysluchac raczysz, abym doznawszy laski w mym zyciu, chwalil Stworce mego, za Jego dobroc nieskonczona, ze nam dal tak mozna Wspomozycielke na ziemi, ktora nas broni od wszelkich sidel szatana i przychodzi nam z pomoca w roznych niebezpieczenstwach i trudnosciach zycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  „Życie to iluzoryczny sen” – biskup Mari Emmanuel Krótkie streszczenie kazania: „ Żył pewien człowiek bogaty, który ubierał się w purpurę...