czwartek, 13 kwietnia 2017

Bόg Najświetszy , Bόg Miłości w Sakramencie Eucharystii i Kapłanstwa Utajony , teraz , zawsze i w Wieczności !!! niechaj będzie pochwalony !!!

Bόg Najświetszy ,
Bόg Miłości
w Sakramencie Eucharystii i Kapłanstwa Utajony ,
teraz , zawsze i w Wieczności
!!! niechaj będzie pochwalony !!!

Tak , Panie , bądź pochwalony w Kapłanie wiernym , bo z tej wierności Pokarm do sytości i Życie w obfitości !

Tak , Panie , bądź pochwalony ***modlitwą sercem pisaną przez męczennika Kapłana , błogosławionego Michała Pro , bo jej płodnością – życie odzyskane , diabłu dusze wyrwane !

Tak , Panie , bądź pochwalony za Swięte Imię Twoje , ktόremu zgotowałeś mieszkanie w sercach naszych –
– Tobą sie radujemy , Tobą nakarmieni , umocnieni , zachwyceni…
idźmy !
tak , idziemy ,
innym Boga niesiemy , Radość niesiemy !
Życie dajemy !

– Tobie Chwała na wieki –
z darem modlitwy pochwalnej , dziękczynnej i błagalnej , podczas Wieczerzy Pańskiej , Wielki Czwartek 2017

„ ***Odbierz mi wszystko , lecz w zamian daj dusze, za cenę zdrowia, za szczęście, cześć –
niechaj mym żarem wszystkie serca skruszę,
który Ty Panie racz w mą duszę wnieść

Rzuć mnie na twardą poniewierkę,nędzę, gdzie łzy nie otrze przyjaciela dłoń
niech bez pieszczoty matczynej dni spędzę, lecz daj mi dusze,które chłonie toń…

Niech cierpię w życiu samotny bezmiernie, gdy głos do znanych nie dojdzie mi bram,
a Krzyż mój ciężki i spotkane ciernie, niech noszę ciagle, bez pomocy , sam !…

Bunt się nie targnie w duszy mej zbolalej, choćby najsroższy miał spotkać ją cios,
gdy ból ten dla Twej przysłuży się chwały i gdy dusz przezeń polepszę Twych los

Jedynać łaska to, o ktόrą proszę, choćby tułaczki miał się wzdłużyć kres,
i upragnione z tych Niebios rozkosze dla jednej duszy…błagam Cię wsród łez –

Tyle dusz idzie na błędne bezdroże, na które grzechu prowadzi je kłam,
niech je pozyskam dla Ciebie mój Boże, abyś królował nad sercami sam !

Nad wszystkie skarby Twą miłość ja cenię: nad urok chwały, czar ojczystych stron…
i tylko żywię już pragnienie, by oddać duszom swe życie i zgon.

Daj mi część pragnień zbawczych Twych ,o Chryste , gdyś z Krzyża wzywał grzesznych wszystkich ziem ,
i daj mi słowo Twych świętych ogniste, bym mógł zapalić serc oziębłość niem –

Ach ! bo gorliwość z miłości zrodzona jest jak potężny i płomienny żar,
gdy widzi Serce, które za nas kona – i widzi bóle ,w jakich za nas zmarł.

Więc czym cierpienie wobec dusz zbawienia dla ktόrychś Zbawco, ponieść męki chciał ?!
więc przez Twą miłość , co mnie rozpłomienia, błagam, byś wartość mej ofierze dał !

Niech moje serce oparte na Twojem zaczerpnie stamtąd jak najwięcej sił,
by walczyć o Cię Apostołów bojem i tak żyć odtąd , jako Ty żeś żył.
Miłości Boża, w Tobie zanurzony, nie żywię teraz żadnych pragnień już
– gdym wszystko oddał, com mógł z mojej strony, jakie chcesz brzemię na me barki włoż !

(błogosławiony Ks.Michał Augustyn Pro SJ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NMP Królowa Polski główna Patronka Polski 3 maja

  NMP Królowa Polski główna Patronka Polski 3 maja Tytuł Matki Bożej jako Królowej narodu polskiego sięga drugiej połowy XVI wieku. Grzeg...