piątek, 26 maja 2017

Pomóż mi odważnie spojrzeć w przeszłość i zmierzyć się z bolesnymi wydarzeniami życia.

Boże w Trójcy Świętej Jedyny,
Stwórco i Dawco Życia,
dziękuję Ci za Twoją wszechogarniającą Miłość.
Dziękuję Ci Ojcze za to,
żeś Syna Swego Jednorodzonego dał,
aby zbawił świat.
Dziękuję Ci Jezu za przyjęcie planu Ojca
i wypełnienie Misji Zbawczej.
Dziękuję Ci Duchu Święty za Tajemnicę Wcielenia,
za to, że w dziewiczym łonie Maryi utkałeś Ciało Syna Bożego.
Dziękuję Ci Maryjo, że wyraziłaś swoją zgodę,
by stać się Matką Boga.
Proszę Cię, stań teraz przy mnie
i przeprowadź przez bolesne doświadczenia mojego życia.
Ty, która stałaś pod Krzyżem
i patrzyłaś jak umiera Twój Syn,
zmiażdżona bólem, kochająca i wierna –
byłaś przy Nim do końca.
Proszę bądź przy mnie,
bo jestem ojcem, który na swoje dziecko –
wydał wyrok śmierci.
Gdy wspominam to wydarzenie, czuję w sercu boleść.
Matko Bolesna, wstawiaj się za mną,
proś Boga o ducha męstwa dla mnie,
bym mógł odważnie spojrzeć i zobaczyć swoje rany.
Weź mnie za rękę i zaprowadź do Swego Syna.
Jezu, staję przed Tobą jako grzesznik z ciężarem winy,
która mnie przygniata i nie pozwala normalnie żyć.
Pomóż mi odważnie spojrzeć w przeszłość
i zmierzyć się z bolesnymi wydarzeniami życia.
Daj mi ducha męstwa, bym mógł raz jeszcze,
zobaczyć mój krzyż Twoimi oczami.

(…) dalsze modlitwy
http://duchowaadopcjaofiaraborcji.blogspot.com/2017/05/dla-mezczyzn-uwolnienie-z-ciezaru-winy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii

  Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii W ciągu kilku tygodni ojciec Oliveira odczuwał towarzystwo Najświętszej Mary...