czwartek, 1 czerwca 2017

Modlitwa do Najświętszego Serca

Niech będzie na wieki chwalone, błogosławione, czczone, wielbione, najświętsze, najczcigodniejsze, najchwalebniejsze, niepojęte, niewymowne Imię Boże w niebie, na ziemi i otchłaniach piekielnych, przez wszystkie stworzenia, które wyszły z rąk Boskich przez Najświętsze Serce Pana naszego Jezusa Chrystusa w Najświętszym Sakramencie Ołtarza. Amen.
Imprimatur: arcybiskup Mobile-Birm

Modlitwa do Najświętszego Serca
O, Najświętsze Serce Jezusa, naucz mnie Twoich dróg.
Najświętsze Serce Jezusa, wprowadź mnie na Drogę Doskonałości.
Chroń mnie od demona i nie zostawiaj mnie na pastwę jego woli.
Najświętsze Serce Jezusa, bądź Skałą mojego schronienia, bo Ty jesteś moją Ucieczką.
Spraw, niech Twoja Miłość i Twój Pokój prowadzą mnie i strzegą. Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...