sobota, 23 grudnia 2017

Modlitwa do Nowo narodzonego Dzieciątka Jezus.

Matko i Królowo Pokoju, prowadź nas, wychowuj i pomagaj, abyśmy poświęcili życie Bożym planom

Modlitwa do Nowo narodzonego Dzieciątka Jezus.

Dzieciątko Jezus, kocham Cię! Patrzę na Ciebie i widzę, jak jesteś małe, takie niewinne, takie wrażliwe… a jednak jesteś moim Panem i moim Bogiem! Wraz z Maryją, Józefem i pasterzami z Betlejem przychodzę także ja, aby Cię adorować. Uczyń z mojego serca swój mały żłóbek, przyjdź zamieszkać we mnie! Mały Jezu, Herod chciał Cię zabić wtedy, gdy Ty przyszedłeś, żeby nas zbawić. Zachowaj mnie od wszelkiego grzechu i od tego wszystkiego, co może Cię zasmucić w moim życiu. Napełnij moją duszę miłością i tym Bożym pokojem, za którym tak tęsknię. Och, jak bardzo chciałbym Cię wziąć w moje ramiona jak Maryja, Twoja Matka, i pokryć Cię czułymi pocałunkami! Tobie było zimno podczas zimy betlejemskiej, chcę Cię rozgrzać pieśniami mojej duszy. Niech każdy z moich tajnych uczynków miłości będzie dla Ciebie jak mała słomka, która Cię ogrzeje. Chroń nas przed szatanem, nie pozwól mu siać nienawiści i podziału w naszych rodzinach. Przyjdź odtworzyć w nas miłość. Niech zło rozbije się o Twoją niewinność! Proszę Cię, Dzieciątko Jezus, zajmij się ranami mojego serca i wylecz moje choroby! Mały Boski Pasterzu, niech Twoje błogosławieństwo będzie zawsze nad nami! Prowadź nas na drodze zbawienia! Amen!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Żal za grzechy...Żal za grzechy i postanowienie poprawy... WARUNKI DOBREJ SPOWIEDZI

  Żal za grzechy...Żal za grzechy i postanowienie poprawy... WARUNKI DOBREJ SPOWIEDZI Żal za grzechy Przebacz mi grzechy moje, o Panie, prz...