wtorek, 4 lutego 2020

. Kara już się rozpoczęła i jeśli będziecie bardzo zasmuceni, nadejdzie dzień mojego ostrzeżenia; jako ojciec ludzkości boli mnie, że muszę posłać wam moją sprawiedliwość, aby przywrócić porządek i prawo, ale ludzkość ta nie przyjmuje mego miłosierdzia, a grzech i złość z każdym dniem rośnie.

Nie zapominaj o zapieczętowaniu drzwi wejściowych do waszych mieszkań i każdego pokoju, aby wszystko zostało zapieczętowane krwią i ranami Mojego Syna, tak aby przechodząc anioł Mojej Sprawiedliwości nie dotknął mieczem ludu Bożego.
27 stycznia 2020 r., Godz. 15.30 – Wezwanie Boga Ojca do Jego wiernego ludu.Ludu mój, trzodo moja, Moje dzieci, skrócenie liczby dni z powodu niegodziwości i grzechu ludzkości w czasach ostatecznych przyspieszyły czas Mojej prawości. Kara już się rozpoczęła i jeśli będziecie bardzo zasmuceni, nadejdzie dzień mojego ostrzeżenia; jako ojciec ludzkości boli mnie, że muszę posłać wam moją sprawiedliwość, aby przywrócić porządek i prawo, ale ludzkość ta nie przyjmuje mego miłosierdzia, a grzech i złość z każdym dniem rośnie. Jeśli czas Mojej prawości nie nadejdzie szybko, Moje stworzenie ryzykuje jej utratę z powodu dumy i głodu władzy wielu królów tej ziemi.
Ludu mój, przygotujcie się na nadejście czasu Mojej prawości, bądźcie uważni i ostrożni, nie powstrzymujcie się od modlitwy i uwielbienia; że wasza wiara jest niezachwiana pomimo cierpień i katastrof, które musicie przejść Nadejście mojego ostrzeżenia jest bliskie, musicie być na nie duchowo przygotowani, abyście nie cierpieli, gdy przechodzicie przez wieczność; odprawiajcie dobre spowiedź życiową i karmcie się ciałem i krwią Mojego Umiłowanego Syna, Boskiego Baranka Bożego, abyście byli bez zarzutu, kiedy staniecie przed Moim Najwyższym Sądem.
Odmawiajcie Różaniec mojej ukochanej córki, waszej matki Marii, ponieważ wstawia się za wszystkimi swoimi dziećmi, a zwłaszcza za wszystkie modlitwy Różańca Świętego, które pomagają jej ocalić tak wiele dusz. Módlcie się do swojego Anioła Stróża i do Błogosławionego, bo oni też wstawiają się za wami; pozostańcie zjednoczeni z Bogiem, aby wasze przejście przez wieczność było największą radością.
Mój ludu, Moje stworzenie woła: Sprawiedliwość, sprawiedliwość, ponieważ nie może już tak bardzo oburzyć ręki ludzkiej; budzi się gniew wszystkich sił natury i będą miliony dusz, które zostaną utracone, ponieważ nie chcą słuchać wezwań niebios, które nawołują do nawrócenia. Cała ziemia jest w punkcie, w którym zaczyna drżeć i to nie ustanie aż do końca czasów Mojej prawości; Wezwania wojskowe, panika i strach wszędzie przejmą ludzkość i nie będzie nikogo do słuchania. Ludu mój, nie obawiajcie się, że modlitwa, post i pokuta, zjednoczone w wierze, są waszą największą siłą, która pomoże wam przetrwać czas Mojej prawości.
Kiedy ziemia jęczy, modli się i chwali chwałę Boga, a wszystko przeminie, nie straszy was; nadszedł czas, aby rano i wieczorem założyć zbroję umysłową, a następnie rozszerzyć ją na swoje dzieci i krewnych. Zapieczętuj ich krwią i ranami Mojego Umiłowanego Syna i zapieczętuj swoje rodziny i domy rano i wieczorem, abyś był dobrze chroniony. Nie zapominaj o icktusie na drzwiach wejściowych do twoich mieszkań i każdego pokoju, aby wszystko zostało zapieczętowane krwią i ranami Mojego Syna, tak aby przechodząc anioł Mojej Sprawiedliwości nie dotknął mieczem ludu Bożego. Tak więc, moje dzieci, postępujcie zgodnie z tymi instrukcjami, ponieważ czas Mojej Sprawiedliwości zaczyna się i nie będzie odwrócony.
Pozostańcie w moim pokoju, mój ludu, moja trzodo. Wasz Ojciec, Jahwe, Pan Stworzenia.
Podziel się moimi orędziami z całą ludzkością, moimi dziećmi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Żal za grzechy...Żal za grzechy i postanowienie poprawy... WARUNKI DOBREJ SPOWIEDZI

  Żal za grzechy...Żal za grzechy i postanowienie poprawy... WARUNKI DOBREJ SPOWIEDZI Żal za grzechy Przebacz mi grzechy moje, o Panie, prz...