sobota, 29 lutego 2020

W bardzo krótkim czasie Bóg zstąpi wykorzenić nieprawość, która zamieszkała w sercach ludzi. Przez okres dłuższy niż trzy lata Nieustanna Ofiara (1) będzie deptana. Przez to niewiarygodne bluźnierstwo trzecia część mieszkańców ziemi umrze z powodu nieprawości.

Nieustanna Ofiara będzie deptana – fragment orędzia Świętego Michała Archanioła:
„(…) W bardzo krótkim czasie Bóg zstąpi wykorzenić nieprawość, która zamieszkała w sercach ludzi. Przez okres dłuższy niż trzy lata Nieustanna Ofiara (1) będzie deptana. Przez to niewiarygodne bluźnierstwo trzecia część mieszkańców ziemi umrze z powodu nieprawości.
Pan poprzysiągł to na Swoją Świętość. Przygotuj się teraz na spotkanie z Bogiem. Powiedziałem ci to wszystko bez jakiejkolwiek przyjemności.
Dziś w waszym pokoleniu demonowi oddaje się coraz większą cześć. Od początku był on zabójcą i kłamcą, a dziś czci się go jak ojca. To jemu oddaje się wszelkie honory. Ludzie kłaniają się obecnie bardzo nisko jego dziełom i z tego powodu wasze pokolenie ściągnęło na siebie karę. Na wasze kraje napadają zastępy duchów nieczystych, które wszędzie się wałęsają.
Szatan kusi dziś nawet wybranych Boga. Dlatego właśnie wszędzie rozszerza się zamęt w tym pokoleniu, które wznosi swe wieże na niewinnej krwi (2) i buduje swe kraje na zbrodni.
Jedynie ta ofiara podoba się szatanowi.
Złóż ufność w Najwyższym, Moje dziecko, i zachęcaj ludzi do szukania Mojego wstawiennictwa.
Ja, Święty Michał, Archanioł Boży, nigdy nie zmęczę się bronieniem Prawdy.
Wytrwaj, nawet gdyby wstrząsało tobą tchnienie Nieprzyjaciela! Ja jestem z tobą. Ciesz się z łaski Najwyższego.”
_______________________________________________________________________
1 – Prawdziwa obecność Jezusa w Eucharystii Świętej.
2 – Prawo aborcji zalegalizowane w wielu krajach.
Źródło – „Prawdziwe Życie w Bogu” – http://www.tlig.org/pl/messages/882/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...