sobota, 23 maja 2020

Czas boleści rozpoczął się wraz z odejściem mojego Wikariusza, papieża Benedykta XVI ze Stolicy Piotrowej.

Karbonia 11,05. 2020 – 11,39
Widzę mojego biednego Papieża skulonego na modlitwie .
Pokój z tobą!
Bądźcie godni mojej miłości i przyjdźcie do Mnie z miłości, nie dlatego, że wam rozkazuję,
moje powołanie jest tylko w miłości, w nieskończonej miłości, którą mam do was, moje dzieci.
Kochajcie moje stworzenia, dziś zwracam się do was wszystkich:
Czas boleści rozpoczął się wraz z odejściem mojego Wikariusza, papieża Benedykta XVI ze Stolicy Piotrowej. Jego czystość jest we Mnie wielka, jego serce jest pełne Mnie, odpowiedzcie mi, gdy Mnie odpowie, pozostańcie z nim, ponieważ wkrótce zadebiutujecie u jego boku.
Ludzie z Galilei, oto jesteście u kresu dawnych czasów, słońce wschodzi nowe, Niebo czeka na swoje cuda.
Błogosławione dzieci, organ Kościoła powróci w swojej melodii i wezwie mnie z powrotem.
Zwracam się do was wszystkich, dzieci Miłości, moje pełne czci Najświętszego Serca. Wierzcie we Mnie mocno, ludzie, jestem Drogą, Prawdą i Życiem, tylko we Mnie będziecie mieć pokój i obfitość wszelkiego dobra.
Łaska Boga Ojca zstępuje na was, otwórzcie wasze serca na miłość. Teraz bądźcie nawróceni, wasz całkowity dar dla Boga, dla Tego, który was stworzył. Woła cię z powrotem, nie marnuj czasu, jest to okazja, aby wszyscy stanąć razem, aby wygrać z Lucyferem.
Ziemia Brazylii będzie płakać.
Świątynia Rzymu, zbezczeszczona przez przeklęte węże, prosi o sprawiedliwość!
Mój dom jest poświęcony!
Widzę mojego biednego Papieża zwiniętego w kłębek modlitwy, jego płaszcz otula go jak na swój wiek. Prosi Boga o litość i prosi o jego wczesny powrót.
Godzina jest oznaczona, teraz wszystko jest gotowe, kurtyna ma spaść na tę przewrotną Ludzkość.
Wchodzę z Moją Mocą, aby zniszczyć Zło i naprawić wszystko we Mnie, a dobro zatriumfuje, a wy wszyscy, którzy przyjęliście to wołanie o zbawienie, będziecie ze Mną w Raju.
Wszyscy ludzie, miejcie oczy na niebie, ponieważ niespodzianka będzie świetna dla wszystkich.
Bóg zawsze triumfuje, ON JEST! Trzymajcie się Jego Najświętszego Serca, wołajcie do niego wszyscy wierni tak, proście Go o łaskę zbawienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz