środa, 30 września 2020

Moje Najświętsze Ciało i Krew, musicie rozdawać mojej trzodzie na kolanach i do ust, z należnym szacunkiem i uwielbieniem, na jakie zasługuje Król królów i Pan panów

 WEZWANIE JEZUSA POŚWIĘCONEGO PASTERZOM JEGO KOŚCIOŁA. WIADOMOŚĆ DO ENOCHA
27 WRZEŚNIA 2020 16:45
Pasterze mojej trzody, Pokój mój z wami
Kochane dzieci, czuję się bardzo smutny i załamany z powodu pogardy i niewdzięczności, które otrzymywałem od wielu z was, którzy twierdzą, że są moimi krewnymi. Jak bardzo boli mnie widok mojej trzody rozproszonej jak owce bez pasterza z powodu zaniedbania i apatii wielu z was, którzy bardziej zajmują się pasterstwem niż prowadzeniem i pasieniem mojej trzody! Pretekst pandemii, która już jest bezpośrednim atakiem na mój Kościół, prowadzi wielu moich pasterzy do zbezczeszczenia Mnie, dając Mnie, jakby to był zwykły kawałek chleba. Z moich oczu płyną łzy krwi, widząc, jak jestem znieważony i podeptany w każdej cząstce mojej Boskości, która spada na ziemię, za podłe świętokradztwo, które zostało popełnione w wielu moich Domach, dając Mnie do ręki.
Miliony cząsteczek mojej Najświętszej Hostii padają codziennie na ziemię, kiedy moje dzieci biorą mnie do ręki. Cóż za wielkie świętokradztwo popełnia się przeciwko Mojej Boskości pod pretekstem pandemii, która jest już bardziej spiskiem i atakiem na moją Świętą Ofiarę! Wielu moich duszpasterzy zapomina, że w każdej konsekrowanej Hostii jestem żywy i prawdziwy, staję się Życiem pośród mojego ludu i oddaję się jako spalony Baranek. Niewierni pasterze! Dlaczego mnie biczujecie, podając Mnie mojemu Stadu tak niegodne? Czy nie wiecie, kim jestem w Duchu, który znajduje się w prostocie i pokorze każdej konsekrowanej Hostii? Wczoraj to Arcykapłani i Skrybowie skazali Mnie na śmierć, a dziś jesteście burmistrzami i pasterzami mojej trzody, którzy ponownie mnie krzyżują, kiedy tak niegodnie rozdzielacie Mnie mojej trzodzie, oddając mnie w rękę.
Namaściłem waszą Służbę Kapłańską ogniem mojego Ducha Świętego, abyście byli moimi przedstawicielami tu na ziemi. W każdej Konsekracji, którą wykonujesz z godnością i zapałem, Ja, Jezus w Sakramencie, zstępuję z Nieba, aby uczynić siebie Życiem pośród was; Kapłańska służba, którą wam powierzyłam, jest tak wielka, że przez wasze namaszczone ręce zstępuję w Duchu, aby dać siebie jako pokarm dla mojego ludu. W każdej Konsekracji, którą czynicie dla Miłości, moja ofiara bezkrwawo ożywia się i daję siebie jako Chleb Życia, aby nakarmić moją trzodę. Dlatego proszę was, Pasterze Mojej Owczarni: czy zasługuję na takie haniebne zniewagi mojej Boskości od was, kiedy dajecie Mnie mojemu Ludowi nie jako Jezusa w Sakramencie, ale jako kawałek chleba? To Ja, wasz Bóg, rozdajecie Mnie  mojemu ludowi i zasługuję na uwielbienie, uwielbienie i szacunek ze strony was i mojej trzody. Moje Najświętsze Ciało i Krew, musicie rozdawać  mojej trzodzie na kolanach i do ust, z należnym szacunkiem i uwielbieniem, na jakie zasługuje Król królów i Pan panów.
Niewierni pasterze, jeśli nie zmienicie swojego nastawienia i nie poprawicie swojego zachowania względem Mnie, zapewniam was, że będziecie traktowani jak osoby winne, kiedy jutro pojawicie się przede Mną! Tysiące kapłanów, biskupów, kardynałów, a nawet papieży, dziś niektórzy leżą w głębi otchłani, a inni w oczyszczającym ogniu trzeciego czyśćca, traktując mnie niegodnie, oddając mnie w ręce, kiedy pełnili swoją kapłańską posługę na tym świecie. Tysiące innych zostało straconych, ponieważ dali się uwieść przyjemnościom tego świata i zaniedbali wypasanie mojej trzody, a ogromna większość została zgubiona i leży dziś w piekle za grzechy ciała.
Rozważcie ponownie pasterze mojej trzody, ponieważ jeśli nadal będziecie niegodnie rozdawali Mnie mojemu ludowi, mój Duch Święty oddzieli się od waszych konsekracji; wtedy chleb, który będziecie rozdawać, nie będzie już moim Ciałem i moją Krwią; Pamiętajcie, jak Mnie traktujecie, więc i wy będziecie tak traktowani, kiedy się pojawicie przede Mną. Pokój zostawiam wam, mój pokój wam daję. Pokutujcie i nawróćcie się, ponieważ Królestwo Boże jest blisko.
Wasz Mistrz, Jezus w Sakramencie, Umiłowany, którego nie ma, Umiłowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...