środa, 30 września 2020

 Trevignano Romano, 29 września 2020 r
Kościół Santa Maria dell’Assunta
Drogie dzieci, dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie w waszych sercach. Moje dzieci, płaczę za tym, co spotka ludzkość, odwróciła się od Boga i moje serce cierpi. Módlcie się przede wszystkim za kapłanów, wielu z nich poświęciło się Bogu, ale wybrali przyjemności świata, więc zmusili moje stado do ucieczki, które teraz błąka się zdezorientowane i zdesperowane. Ludzkość wierzy, że może stworzyć własnego Boga, ale tak nie jest. Dzieci, przeczytajcie Dziesięć Przykazań, ponieważ dzisiaj nie są już szanowane. Zastanawiasz się, dlaczego ziemia będzie silnie oczyszczona? Czego się spodziewałeś po wszystkich popełnionych grzechach !! Wierz w miłosiernego Boga, a nie w Jego sprawiedliwość. Moje dzieci, niebo już się ściemnia, ale wy nadal nie słuchacie i nie widzicie, proszę was, ratujcie się odmawiając Różaniec Święty, jestem przy was i kocham was. Kochani, miejcie wiarę i nawróćcie się. Teraz zostawiam was z moim matczynym błogosławieństwem w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego, Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...