niedziela, 21 lutego 2021

Moje dzieci, jak bardzo cierpię, jestem wśród was, płaczę za wszystkie cierpienia, które Mi zadają. Uwielbiane dzieci, och, jak bardzo cierpię!

 Trevignano Romano 20 lutego 2021
Przesłanie Jezusa
Moje dzieci, jak bardzo cierpię, jestem wśród was, płaczę za wszystkie cierpienia, które Mi zadają. Uwielbiane dzieci, och, jak bardzo cierpię! Co mój Kościół mi robi! Ja już tu jestem, a ludzkość wciąż nie wierzy, nie rozumie, ile bólu odczuwam i ile bólu dla tego mojego Kościoła; odwrócił się ode mnie plecami, a jednak zbudowałem go razem z Piotrem, to jest mój Kościół i nie pozwolę diabłu go opanować, ale odrodzi się w chwale. Moje dzieci, zwracajcie uwagę na fałszywe doktryny, nie wpadajcie w tę pułapkę. Moi ukochani (kapłani) będą odpowiedzialni za to, co robią! Módlcie się za prawdziwych kapłanów, kapłanów Jezusa Chrystusa, ponieważ trwają prześladowania. Śpiewajcie hymny Panu, waszemu Bogu, opłakujcie wszystko, co się wydarzy i krzyczcie, że tu jestem. Moje dzieci, nawróćcie się teraz, módlcie się, módlcie się, módlcie się dużo, czasy, które nadejdą, będą przeznaczone na oczyszczenie ziemi, nic z tego, co wiecie, nie pozostanie na tej ziemi i wy, którzy wciąż myślicie o ziemskich sprawach. Wyznaj i przygotuj się, bo czas ucieka. Bądźcie gotowi na modlitwie, bądźcie w mojej łasce. Córko, nieść z radością moje cierpienie, to będzie wyjątkowa Wielkanoc. Spójrz, moja córko, spójrz na tę drogocenną krew, jest ona dla wszystkich, nawet dla moich niewdzięcznych dzieci i dla grzeszników, którzy nie rozumieją. Moja córko, jak bardzo będziesz cierpieć w tę Wielkanoc, ile cierpienia za wszystkich grzeszników, pomóż mi moja miłości, pomóż mi, czyń to z radością dla twojego Pana. Jestem tutaj, aby was oczyścić. Teraz Duch Święty zstąpi na was, chcę was wszystkich oczyścić, bądźcie gotowi, bo nie będziecie w stanie znieść tego, co was czeka. Dlaczego nalegasz na rzeczy tego świata? Przebaczajcie, kochajcie, miejcie miłość, nie bądźcie obojętni. Mój Duch jest pośród was i pozostanie z wami. Moje dzieci, pozostańcie razem bardziej niż wcześniej, pomagajcie sobie nawzajem, ponieważ wkrótce wszystko będzie stracone. Ogień i woda przygotowują się, ale zostaniecie porwani przez moich Aniołów i zabrani w bezpieczne miejsce, aż zmartwychwstanie jako raj: synowa była na nowej ziemi z nowym niebem. Pójdź za mną i idź moimi śladami, jestem prawdą, drogą i życiem. Ten dom jest błogosławiony, w którym zamieszkają moi aniołowie, aby was chronić. Moje dzieci, nie bójcie się niczego, oznaczyłem was jeden po drugim, tak jak szatan naznaczył swoich wiernych. Dzieci, ile dusz zgromadziliście do mnie, ile dusz! Teraz będę przechodził jeden po drugim, aby was błogosławić, uklęknąć i pochylić głowę, mieć życie wieczne w imię Ojca,
Twój drogi Jezu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  „Życie to iluzoryczny sen” – biskup Mari Emmanuel Krótkie streszczenie kazania: „ Żył pewien człowiek bogaty, który ubierał się w purpurę...