sobota, 22 maja 2021

Módlcie się za Kościół, stamtąd doszło do podziałów i mówię im: POKUTUJCIE, zanim będzie za późno i dlatego Jezus cierpi.

 Trevignano Romano 18 maja 2021 r
Moje dzieci, dziękuję wam, że jesteście tu na modlitwie i wysłuchaliście mojego wezwania w waszych sercach. Umiłowane dzieci, nie czekajcie na ostatnie chwile, ale chwyćcie mnie za ręce i dajcie się prowadzić tam, gdzie nie ma niegodziwości, pychy i pychy. Dzieci, ziemia wkrótce przejdzie największe oczyszczenie, wody zaatakują Ziemię, a ogień zstąpi z nieba, miejcie odwagę w wierze i poddajcie się Jezusowi, waszemu Bogu, zbawienie będzie dla mojego ludu, nie bójcie się, ale bądźcie gotowy. Módlcie się za Kościół, stamtąd doszło do podziałów i mówię im: POKUTUJCIE, zanim będzie za późno i dlatego Jezus cierpi. Módlcie się, moje dzieci, bo partyzanci będą coraz silniejsi, módlcie się za świętych kapłanów, ponieważ będą ich bardzo potrzebować. Teraz zostawiam was z moim świętym błogosławieństwem w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego,Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...