piątek, 14 maja 2021

Proszę, dzieci, ulitujcie się nad moim Jezusem, który jest bardziej przeklinany i maltretowany niż wcześniej: to zachowanie nadal biczuje Go bez litości.

 

Gisella - wkrótce Antychryst

Matka Boża do Gisella Cardia w wieczerniku modlitewnym w Polsce, 12 maja 2021 r .: 

Moje ukochane dzieci, dziękuję wam, że jesteście tu na modlitwie i wysłuchaliście mojego wezwania w waszych sercach. Moje dzieci, czasy, w których będziecie się mierzyć, będą okresami bólu; to jest powód, dla którego dotykam ziemi, aby móc zebrać wszystkie moje dzieci rozproszone po całym świecie. Proszę, dzieci, ulitujcie się nad moim Jezusem, który jest bardziej przeklinany i maltretowany niż wcześniej: to zachowanie nadal biczuje Go bez litości. Umiłowane dzieci, wkrótce nadejdzie człowiek, który będzie chwalony [1] przez potężnych wszystkich narodów, ale on będzie Antychrystem. Ten czas jest już blisko; prześladowania zaczną się we wszystkich częściach świata, ale nie bójcie się, ponieważ zawsze będę z wami, aby was chronić. Moje dzieci, nie lękajcie się prawdy i swojej wiary; Wzywam was, abyście zawsze podążali za Świętą Ewangelią. Dzisiaj zstąpią na was łaski. Zostawiam was z moim macierzyńskim błogosławieństwem w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego, Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...