czwartek, 29 lipca 2021

Umiłowane Dzieci, za każdym razem czuję się bardziej samotny w Moich Tabernakulach, gdyż bardzo niewielu przychodzi do Mnie, tak jak zawsze. Miłość Miłości wkrótce odejdzie, a co stanie się z wami, grzeszna ludzkości, gdy nadejdą dni spustoszenia i obrzydliwości Moich Świątyń?

 

PRZESŁANIE DO ENOCHA, 28 LIPCA 2021
PILNE WEZWANIE JEZUSA SAKRAMENTALNEGO DO JEGO WIERNYCH DZIECI

Mój Pokój niech będzie z wami, Moje umiłowane dzieci!
Moje dzieci, nadchodzą dni udręki, spustoszenia i głodu; Ta ludzkość nie chce mnie słuchać, bez względu na to, jak bardzo wzywam ją do nawrócenia poprzez Moje narzędzia, nadal odwraca się do Mnie plecami, a nie twarzą. Moje Ostrzeżenie obejmie zdecydowaną większość ludzi bez przygotowania; wszystko, co na ten czas jest opisane w Świętym Słowie, wypełnia się w całości; odlicza się czas do końca Mojego miłosierdzia; jedyne, czego brakuje, to nadejście Ostrzeżenia i Cudu, aby ustąpić miejsca Mojej Sprawiedliwości.
Zintensyfikowały się znaki z nieba, wzrasta przemiana stworzenia, manifestacje i niebiańskie objawienia mają miejsce, jakich nigdy przedtem nie widziano na ziemi; znaki i objawienia nieba wzywają ludzkość do nawrócenia, lecz ludzkość pozostaje w duchowym letargu. Biedne, letnie i grzeszne dusze, zostaną złapane przez Moje przebudzenie sumień w oziębłości i grzechu i nie będą miały czasu na nawrócenie!
Umiłowane Dzieci, za każdym razem czuję się bardziej samotny w Moich Tabernakulach, gdyż bardzo niewielu przychodzi do Mnie, tak jak zawsze. Miłość Miłości wkrótce odejdzie, a co stanie się z wami, grzeszna ludzkości, gdy nadejdą dni spustoszenia i obrzydliwości Moich Świątyń? Co wtedy, kiedy zostanę zbezczeszczony i wyrzucony z Moich domów, a Moje codzienne nabożeństwo zawieszone przez spustoszenie i obrzydliwość? Mówię wam, nie znajdziecie Mnie już w Moich tabernakulach, aby was pocieszyć; Ogarnie was rozpacz, niewdzięczna i grzeszna ludzkości, a pan ciemności ukradnie waszą duszę!
Nawrócenie, nawrócenie, pilne nawrócenie, proszę was o to, o grzeszna ludzkości; obudźcie się z duchowego letargu, gdyż dobiegają końca dni Mojego miłosierdzia! Pamiętajcie; Nie chcę waszej śmierci ani nie cieszę się z waszego cierpienia; Moim życzeniem jest, abyście pokutowali i nawrócili się z serca, abyście jutro mogli cieszyć się życiem wiecznym. Przyjdźcie do mnie, niewdzięczne dzieci, nie przechodźcie obojętnie obok moich tabernakulów, pozostało Mi bardzo mało czasu na bycie z wami. Kiedy Moje świątynie zostaną definitywnie zamknięte pod pretekstem pandemii, dzieci ciemności w służbie Memu przeciwnikowi zniszczą Moje domy i zbezczeszczą Moje tabernakula; Proroctwo Daniela, które mówi o tym smutnym wydarzeniu, się wtedy wypełni. „A od czasu, gdy zostanie zniesiona codzienna ofiara, zapanuje ohyda ziejąca pustką, [upłynie] tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt dni”. (Dn 12, 11)
Przez trzy i pół czasu (czas, czasy i połowa czasu) nie będę już z wami niewdzięczne dzieci, ale Mój wierny lud będzie mógł mnie znaleźć w Mojej Matce, ona będzie Tabernakulum, w którym pozostanę w tych dniach spustoszenia. Biegnijcie więc, aby wykąpać tę grzeszną ludzkość w sadzawce przebaczenia i miłosierdzia; szukajcie jak najszybciej jednego z Moich księży i zróbcie dobrą spowiedź z całego życia; Karmcie się Moim Ciałem i Moją Krwią, jak tylko często możecie; Nawróćcie się z serca u stóp Mojego Tabernakulum, a zapewniam was, że podobnie jak dla syna marnotrawnego, również dla was wydam ucztę z powodu waszego powrotu.
Moje dzieci, zwróćcie całą swoją uwagę na to, co Mam wam do powiedzenia przez Mojego proroka Henocha: Wszystkim, którzy z powodu braku wiedzy, wiary lub strachu zostali zaszczepieni i są owcami Mojej owczarni, mówię wam, nie lękajcie się; bo jest dla was nadzieja; jeśli odmówicie Mój różaniec do drogocennej krwi i ran wraz z litanią do Mojej krwi w wierze, jako nowennę i prosicie Mnie, aby Moja krew zniszczyła szkodliwe działanie szczepionki w waszym ciele; uwolnię was poprzez Moje miłosierdzie od jej negatywnych skutków i zapieczętuję was Moją krwią.
Ukochane dzieci, moc Mojej Chwalebnej Krwi i Ran jest najlepszym antidotum na wirusa, zarazę lub pandemię; módlcie się rano i wieczorem modlitwą do Mojej Krwi, rozszerzoną na wasze dzieci i krewnych; Zapewniam was, że jeśli zrobicie to z wiarą, żaden wirus, zaraza czy pandemia nie mogą wam zaszkodzić.
Pokój zostawiam wam, pokój Mój daję wam. Pokutujcie i nawracajcie się, bo Królestwo Boże jest blisko.
Wasz Mistrz, Jezus w Sakramencie, Umiłowany, który nie jest Kochany.
Pozwólcie Moim dzieciom, aby poznały Moje orędzia zbawienia dla całej ludzkości”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Żal za grzechy...Żal za grzechy i postanowienie poprawy... WARUNKI DOBREJ SPOWIEDZI

  Żal za grzechy...Żal za grzechy i postanowienie poprawy... WARUNKI DOBREJ SPOWIEDZI Żal za grzechy Przebacz mi grzechy moje, o Panie, prz...