poniedziałek, 29 listopada 2021

Kocham was z całą miłością, jaką mam w sobie, ale proszę was: czyńcie pokutę, czyńcie pokutę za mój Kościół, czyńcie pokutę za tych, którzy się odwrócili i nie uznają już Boga, czyńcie jeden dzień w tygodniu, jeśli chcecie, ale czyńcie pokutę.

 

Orędzie Pana Jezusa
Trevignano Romano
Gisella Cardia, 27/11/21

„Dzieci moje, jak pięknie jest widzieć was tutaj zgromadzonych jako jedną rodzinę. Córko moja, klęska tej ludzkości nie została jeszcze całkowicie osiągnięta, nie dajcie się porwać złu, nie wpadnijcie w tę sieć zła, Ja jestem z wami, obiecałem wam i zawsze dotrzymuję obietnic. Jestem tym, który Jest. Moja córko, wiem, wiem, ile bólu i ile rozczarowań przeżywasz, ilu ludzi się odwraca, ale ty pozwól Mi być sprawiedliwym, ulituj się nad nimi, tak wielu będzie wybrańców, szczególnie od tych, których się nie spodziewasz, pozostawię ich w ucisku, aż będą całkowicie oczyszczeni i jeśli Mnie przyjmą, przyjdą do Mnie, ale ty się nie martw, niech tak będzie. Moje dzieci, tak się stanie, a kiedy prosiłem was o zachowanie jedności, nie rozumieliście. Chcę widzieć moich wiernych blisko siebie, rodzące się rodziny, młodych ludzi kochających się nawzajem. O dzieci moje, która jest moją matką, które są moimi siostrami, tak bądźcie, ojcowie, matki, synowie i siostry mojego ludu. Ja jestem Ojcem i Synem, więc i wy powinniście być, idąc za moim naśladownictwem.
Moje dzieci, potężni jednoczą się, aby przynieść wojnę, a nie pokój, zawsze pamiętajcie o tych słowach, nie dajcie się zwieść, stawiajcie opór i dbajcie o siebie nawzajem, błagam was.
Kocham was z całą miłością, jaką mam w sobie, ale proszę was: czyńcie pokutę, czyńcie pokutę za mój Kościół, czyńcie pokutę za tych, którzy się odwrócili i nie uznają już Boga, czyńcie jeden dzień w tygodniu, jeśli chcecie, ale czyńcie pokutę. Moje dzieci, nie ma już nic do pozostawienia na tym świecie i nie macie wyobraźni, co dla was przygotowałam, wszystko będzie cudowne, z taką radością, bez bólu i z taką miłością, zostawmy oszczerstwa temu światu, dla mnie tylko słowa miłości, a ja dla was. Wybrańcy zostaną zabrani i przeniesieni tam, gdzie już przygotowałem ich świat, ale niektórzy będą zmuszeni pozostać na ziemi, aby z moją pomocą wszystko zaczęło się od nowa. Och! moje ukochane dzieci, moi bracia, gdybyście wiedzieli, jak wielka jest moja miłość do was, ale mimo wszystko moje serce nadal ocieka krwią, moje serce i serce mojej Matki odczuwa silny żal za tą ziemią i za tą ludzkością. Ja będę z wami i będę was błogosławił jeden po drugim. Córko moja, ze łzami mojej Matki uczyń znak krzyża każdemu z nich, aby byli chronieni, Amen. Przynieście pokój waszym dzieciom w waszych domach, przynieście mój pokój. Teraz błogosławię was w imię Ojca, w moje Najświętsze Imię i w Ducha Świętego, Amen.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii

  Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii W ciągu kilku tygodni ojciec Oliveira odczuwał towarzystwo Najświętszej Mary...