niedziela, 30 stycznia 2022

Moje dzieci, ostrzeżenie jest bardzo, bardzo bliskie, wielu uklęknie i uzna moc Bożą, prosząc o przebaczenie, a wielu nie uwierzy, ponieważ zostali porwani przez moc szatana i umrą bez pokuty. Bądźcie gotowe dzieci, ostrzegam was, bo chcę, aby wszystkie moje dzieci były zbawione.

 

Trevignano Romano 25 stycznia 2022 r.

Drogie dzieci, dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie w waszych sercach. Moje dzieci, to są ciężkie czasy i nadejdą takie, w których zamieszanie będzie jeszcze większe. Dzieci moje, módlcie się dużo, aby wojna, która nadejdzie, została złagodzona; moc modlitwy jest wielka. Módlcie się za Kościół, ponieważ głód władzy przekroczył wszelkie granice i nie ma już nic wspólnego z Bogiem. Módlcie się za świętych kapłanów, aby światło zawsze towarzyszyło im na ich drodze jako prawdziwym duszpasterzom. Kiedy modlisz się i czujesz pokój w swoim sercu, jestem tam z tobą, aby cię chronić. Moje dzieci, ostrzeżenie jest bardzo, bardzo bliskie, wielu uklęknie i uzna moc Bożą, prosząc o przebaczenie, a wielu nie uwierzy, ponieważ zostali porwani przez moc szatana i umrą bez pokuty. Bądźcie gotowe dzieci, ostrzegam was, bo chcę, aby wszystkie moje dzieci były zbawione. Teraz błogosławię was w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego, amen.

Trevignano Romano 29 stycznia 2022

Moje dzieci, dziękuję wam, że tu jesteście i odpowiedzieliście na moje wezwanie w waszym sercu. Dzieci, zawsze ugnijcie kolana, modlitwy odmawiane z wiarą i sercem mnie pocieszają. Moje serce i serce mojego Syna Jezusa krwawią, patrzę na tę ludzkość, która tak łatwo wpada w szpony szatana, wszystko to dla fałszywej wolności. Pamiętajcie moje dzieci, że tylko modlitwa was wyzwoli. Przebacz tym, którzy osądzają cię bez zrozumienia. Moja córko, przed tobą Jezus został oskarżony o opętanie i szaleństwo; był jednak Synem Bożym Córko moja, ofiaruj swoje upokorzenie i ból, pewnego dnia zrozumieją, że twoje słowa przyszły z nieba. Moje dzieci, podążajcie za moimi wskazówkami, żyjcie orędziami i módlcie się dużo, tylko w ten sposób będziecie mogli wejść do Królestwa Bożego, będzie wiele pokus, ale wy, dzieci mego serca, bądźcie wierni i otwórzcie swoje serca na łaskę i nauczcie się składać i dziękować. Nigdy nie bój się, gdy Bóg jest blisko, nie będzie się czego bać. Teraz zostawiam wam moje matczyne błogosławieństwo w imię Ojca Syna Ducha Świętego, amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii

  Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii W ciągu kilku tygodni ojciec Oliveira odczuwał towarzystwo Najświętszej Mary...