poniedziałek, 14 marca 2022

… Oczyszczający ogień spadnie z nieba jak płatki śniegu na wszystkie ludy. … To zapowiadał Pan w „Prawdziwym Życiu w Bogu” V. Ryden

 

… Oczyszczający ogień spadnie z nieba jak płatki śniegu na wszystkie ludy. …
To zapowiadał Pan w „Prawdziwym Życiu w Bogu” V. Ryden:

https://vassula.pl/zeszyt-24.html
… – Vassulo, Czas jest bliski, bliższy niż kiedykolwiek. O PRZYJDŹCIE DO MNIE, UMIŁOWANI! Przyjdźcie do Mnie! Ja jestem Drogą, Prawdą i Życiem! (J 14,6a). Przyjdźcie do Mnie teraz, kiedy jest jeszcze na to czas, k i e d y trawa jest jeszcze zielona, a kwiaty rozwijają się na drzewach, o przyjdźcie!
Kocham was w najwyższym stopniu, kochałem was zawsze pomimo waszej niegodziwości i złych czynów. Stworzenia, dlaczego rzucacie się tak chętnie do stóp szatana? Stworzenia, powróćcie do Mnie, g d y wieje jeszcze wiosenny wiatr i k i e d y jest jeszcze czas na wasze nawrócenie! Ach, Vassulo, czas prawie że się skończył! To, co ma nadejść, jest tak bliskie was!
Kiedy Jezus wypowiadał te słowa, z o b a c z y ł a m w wewnętrznej wizji mocny wiatr, ciepły i trujący (wulkaniczny? – dop. mój), który wiał na nas i na przyrodę, pozostawiając po swym przejściu jedynie śmierć. Wszystko, czego dotknął, pozostawało bez życia. … (4.05.1988
i
https://vassula.pl/zeszyt-25.html
… Powróćcie do Mnie, zanim wyleje się Mój Kielich. Powróćcie, nim Moja Sprawiedliwość powieje nad wami, wywołując niezliczone obrzmienia i wysuszając was oraz wszystko, co żyje wokół was. Będziecie chcieli oddychać, ale wdychać będziecie tylko wysuszający (nasycony siarką, dymem/popiołem wulkanicznym – dop. mój) wiatr, który będzie was palił wewnętrznie, zamieniając was w żywe pochodnie!… (3.07.1988)
i
https://vassula.pl/zeszyt-95.html
… Powiedziałem, że Moja Ręka jest nadal uniesiona, aby uderzyć, i że Moja Sprawiedliwość tchnie na was, wywołując niezliczone poparzenia, paląc wasze pokolenie i wszystko, co żyje wokół niego. Wtedy wielu będzie chciało oddychać, lecz będą wdychać tylko wysuszający wiatr, który wypali ich od wewnątrz, czyniąc z nich jakby żyjące pochodnie. … (5.11.1998)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii

  Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii W ciągu kilku tygodni ojciec Oliveira odczuwał towarzystwo Najświętszej Mary...