czwartek, 29 września 2022

W tym czasie szatan próbuje zniszczyć rodziny i kościół, wiedz, że Kościół nawet jeśli zostanie zaatakowany nie zostanie zniszczony, chronię ludzkość i zostałem posłany, aby ci przypomnieć, że Jezus cię nie opuścił, to ty nie patrzysz na Niego.

 IX PRZESŁANIE Z DNIA 27.09.2015 r. – otrzymał Salvatore Valenti
Jestem Generał Michał i Archanioł Pański, jestem tu dzisiaj z wami na polecenie Wszechmogącego.
Dałem wskazówki, aby ożywić ruch modlitewny złożony z kilku grup, wielu grup zjednoczonych miłością Jezusa w jednej grupie, „Armii Chrystusa”. Dołącz do 29 dnia każdego miesiąca i módl się do naszego Pana Jezusa, a ja Archanioł Michał będziemy wśród was.
Wszechmogący wysłał mnie, abym cię chronił.
W tym czasie szatan próbuje zniszczyć rodziny i kościół, wiedz, że Kościół nawet jeśli zostanie zaatakowany nie zostanie zniszczony, chronię ludzkość i zostałem posłany, aby ci przypomnieć, że Jezus cię nie opuścił, to ty nie patrzysz na Niego.
Rodziny są niszczone, ponieważ się nie modlą, lub dlatego, że jeden z małżonków się nie modli, rodziny, które się modlą, chodzą na mszę i komunikują się z Jezusem, nawet jeśli cierpią z powodu ataku szatana, nie można ich zniszczyć, czytać Ewangelię i żyć Ewangelia .
Wszyscy księża działają z Woli Bożej, ale są tacy, którzy swoim niestosownym zachowaniem opróżniają kościoły, nie dają się wpłynąć na błędne zachowanie niektórych księży, chodzą na mszę w każdą niedzielę i komunikują się z Jezu wiedz, że jedynym twoim zbawieniem jest Jezus
Biskupi, którzy prowadzą Kościół, wiedz, że dobry pasterz oddaje życie za swoje owce, wyjdź między ludzi i prowadź ich do zbawienia, jest niewielu egzorcystów, szatan chowa się wśród ludzi , wyznacz więcej egzorcystów .
Wszystkim wam, mężczyźni, chcę wam przypomnieć, abyście nie osądzali, ponieważ pewnego dnia w takiej samej mierze, jaką osądzacie, zostaniecie osądzeni.
Jeszcze raz zapraszam do udziału we Mszy Świętej w każdą niedzielę i do porozumiewania się z Jezusem
Następca Piotra, na zakończenie każdej Mszy św., przed błogosławieństwem, odmawia modlitwę Papieża Leona XIII, a ja Archanioła Michała na polecenie św. Wszechmogący uwolnię Kościół od pokus szatana.
Zachęcam was do refleksji nad orędziami, które przekazałem wam w tym czasie, aby to, co zostało powiedziane, nie oznaczało, że nie zostało powiedziane.
Ja Archanioł Michał z woli Wszechmogącego tą wodą konsekrowaną przeze mnie błogosławię Cię, idź w pokoju i módl się, módl się, módl się, Panie nasz Jezu.
(Tekst orędzia ze strony sanmichelearcangelopetralia.com tłumaczony translatorem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii

  Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii W ciągu kilku tygodni ojciec Oliveira odczuwał towarzystwo Najświętszej Mary...