środa, 28 grudnia 2022

Kiedy Papież wypełni zadanie powierzone mu przez Jezusa i kiedy Ja zstąpię z Nieba, aby przyjąć jego ofiarę, wszystkich was ogarnie gęsta ciemność odstępstwa, które stanie się wtedy powszechne.W Kościele osiągnie szczyt wielkie odstępstwo, które szerzy się na całym świecie. Rozłam dokona się poprzez całkowite odejście od Ewangelii i prawdziwej wiary..

Papież  Benedykt jest tym, który powstrzymuje ukazanie się publicznie Niegodziwca… (2Tes 2,6-8), wtedy też sytuacja Kościoła znacznie się
pogorszy, dojdzie do już schizmy (do czego przyczyni się tzw. synodalność), o czym wcześniej mówiła Matka Boża po odejściu do wieczność śp. Jana Pawla II w Orędziu nr 449 zat. „Papież mojej Tajemnicy”{z 15.o5.1991)do Jej umiłowanych synów, Kapłanów:
http://www.objawienia.pl/gobbi/gobbi-1991.htm
d W tych czasach wielkiej ciemności Papież daje wszystkim światłość Chrystusa. Ze stanowczością utwierdza Kościół w prawdziwej wierze w tych czasach wielkiego odstępstwa. Zaprasza do kroczenia drogą miłości i pokoju w tych czasach przemocy, nienawiści, niezgody i wojny.
f Kiedy Papież wypełni zadanie powierzone mu przez Jezusa i kiedy Ja zstąpię z Nieba, aby przyjąć jego ofiarę, wszystkich was ogarnie gęsta ciemność odstępstwa, które stanie się wtedy powszechne.

z Orędzia nr 539 zat. „Moja tajemnica” {Fatima, 11.03.1995}:
b Moja tajemnica dotyczy Kościoła.
W Kościele osiągnie szczyt wielkie odstępstwo, które szerzy się na całym świecie. Rozłam dokona się poprzez całkowite odejście od Ewangelii i prawdziwej wiary. Do Kościoła wejdzie człowiek nieprawy, który sprzeciwia się Chrystusowi i nosi w swoim łonie ohydę spustoszenia, popełniając w ten sposób straszliwe bluźnierstwo, o którym mówił prorok Daniel (Mt 24,15).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii

  Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii W ciągu kilku tygodni ojciec Oliveira odczuwał towarzystwo Najświętszej Mary...