sobota, 31 grudnia 2022

Odwróćcie się ze skruchą od swoich grzechów, czyniąc pokutę i ofiary dla otwarcia waszych serc i wszystkich serc na Bożą Miłość. Mój Syn nawołuje was do nawrócenia; nie pozostawajcie głusi na jego wezwanie, nie pozwalajcie, by wasze serca się zatwardzały z powodu waszego braku wiary i ufności w Jego Miłość

 Pokój, Moje umiłowane dzieci, pokój! Moje dzieci, Ja jestem Matką Nadziei, Ja jestem Królową Różańca i Pokoju. Przychodzę z Nieba, by wam przynieść łaski i błogosławieństwa z Serca Mego Syna Jezusa. On was kocha i pragnie wam udzielić swego przebaczenia i miłości. Odwróćcie się ze skruchą od swoich grzechów, czyniąc pokutę i ofiary dla otwarcia waszych serc i wszystkich serc na Bożą Miłość. Mój Syn nawołuje was do nawrócenia; nie pozostawajcie głusi na jego wezwanie, nie pozwalajcie, by wasze serca się zatwardzały z powodu waszego braku wiary i ufności w Jego Miłość. Wierzcie, Moje dzieci, wierzcie w Miłość Bożą dla każdego z was, wierzcie w moc i w miłość Mego Syna, która może uleczyć i odnowić wszystkie rzeczy. To jest początek boleści, początek wielu rzeczy, które wam objawiłam w przeszłości. Prosiłam was, żebyście się modlili, żebyście się nawrócili, żebyście byli mężczyznami i kobietami wiary i modlitwy, ale wiele z Moich dzieci nie zechciało Mnie posłuchać ani zmienić [swojego] życia. Módlcie się wiele, abyście nie słabli w wierze, abyście nie oderwali się od drogi Pana, ponieważ długie próby przyjdą na ten świat i oczyszczą niewdzięczną ludzkość z jej niewierności. Moje dzieci, nie dajcie się zwyciężyć przez kłamstwa Szatana, nie dajcie się zwieść przez ludzi bez Boga i bez wiary, którzy myślą tylko o władzy, o pieniądzach i o podbiciu wszystkiego kosztem cierpienia i śmierci niewinnych. Odmawiajcie Różaniec, aby zwyciężyć obecne [rodzaje] zła, które wam zagrażają. Odmawiajcie Różaniec z wielką wiarą, a wszelkie zło zostanie pokonane. Ja was kocham i was błogosławię Moim matczynym błogosławieństwem: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen!

Pokój, Moje umiłowane dzieci, pokój! Moje dzieci, Ja, wasza Matka z Nieba, przekazałam wam już tak wiele orędzi i tak wiele wskazówek. Uczcie się mieć więcej wiary i zaufania, i wyrzućcie z waszych serc wszelką wątpliwość, która wchodzi do waszych serc z powodu strachu i waszego braku oddania i wierności Bogu. Ufajcie coraz bardziej. Miejcie wiarę. Szatan jest kłamliwy, on zawsze będzie wam pokazywał błędną drogę. Ja, wasza Niebieska Matka, przychodzę z Bożego rozkazu, by wam ukazać prawdziwą drogę nawrócenia, świętości i pokoju. Bądźcie mężczyznami i kobietami wiary, modlitwy, przykładu zaufania Bogu i Jego Miłości, a będą się działy cuda, gdyż Mój Syn jest Wszechmocny, [Ten,] który tak bardzo was kocha. Ja was kocham i was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz