sobota, 25 marca 2023

Ponieważ jestem prawdziwą Matką Jezusa i waszą, pośredniczę między Moim Synem a wami. Jest to naturalnym następstwem Mojego Boskiego macierzyństwa. Jako Matka Jezusa byłam narzędziem wybranym przez Boga, aby Mój Syn mógł przyjść do was. W Moim dziewiczym łonie dokonało się też Moje pierwsze dzieło pośrednictwa. Jako wasza Mama byłam narzędziem wybranym przez Jezusa, abyście – przeze Mnie – mogli zawsze dojść do Niego.

 „Dziewicy było na imię Maryja. Anioł wszedł do Niej i rzekł: Bądź pozdrowiona, pełna ł a s k i, Pan z Tobą” ( Łk 1,28)
O łasce, która została Jej udzielona, tak mówi Matka Boża w Orędzi nr 204, zat. ‘Pośredniczka łask’ [z 16.07.1980r.] do swych umiłowanych synów, Kapłanów:
“Jestem Pośredniczką łask. Ł a s k a to życie samego Boga, które jest wam przekazywane. Rodzi się ona w łonie Ojca, a została wam wysłużona przez Słowo, które w Moim dziewiczym łonie stało się człowiekiem, aby dać wam udział w Jego własnym Boskim życiu. Syn ofiarował Samego Siebie dla waszego Odkupienia, stając się jedynym Pośrednikiem między Bogiem i całą ludzkością.
Ł a s k a – aby dotrzeć do was z łona Ojca – musi więc przejść poprzez Boskie Serce Syna, który wam ją przekazuje w Swoim Duchu Miłości. Jak promień światła przenikający przez okno przyjmuje jego formę, kolor i kształt, tak ł a s k a B o ż a, wysłużona przez Jezusa – mogąca dojść do was tylko przez Niego – o d t w a r z a w was Jego własne podobieństwo i obraz oraz coraz bardziej u p o d a b n i a was do Jego Osoby. Życie Boże może do was dotrzeć tylko w formie nadanej przez Jezusa i im bardziej ono w was się rozwija, tym bardziej upodabnia was do Niego. Możecie więc naprawdę wzrastać jako Jego mali bracia.
Poprzez ł a s k ę Ojciec coraz bardziej się wam udziela, Syn was upodabnia, a Duch Święty przemienia, tworząc z Trójcą Przenajświętszą więź życia, która staje się coraz potężniejsza i bardziej aktywna. Sama Trójca Przenajświętsza wznosi Swoją siedzibę w duszach będących w stanie ł a s k i. To życie w ł a s c e ma również odniesienie do Niebieskiej Mamy.
Ponieważ jestem prawdziwą Matką Jezusa i waszą, pośredniczę między Moim Synem a wami. Jest to naturalnym następstwem Mojego Boskiego macierzyństwa. Jako Matka Jezusa byłam narzędziem wybranym przez Boga, aby Mój Syn mógł przyjść do was. W Moim dziewiczym łonie dokonało się też Moje pierwsze dzieło pośrednictwa. Jako wasza Mama byłam narzędziem wybranym przez Jezusa, abyście – przeze Mnie – mogli zawsze dojść do Niego.
Jestem prawdziwą Pośredniczką łask między Moim Synem Jezusem a wami. Moje zadanie polega na rozdzielaniu Moim małym dzieciom ł a s k i tryskającej z łona Ojca, wysłużonej wam przez Syna i dawanej przez Ducha Świętego. Moje zadanie polega na rozdzielaniu jej wszystkim Moim dzieciom według szczególnych potrzeb, które Mama potrafi dobrze poznać.
Spełniam stale to zadanie. Mogę je jednak wypełnić całkowicie tylko wobec tych Moich dzieci, które powierzają Mi siebie przez doskonałe oddanie się. Mogę je wykonywać przede wszystkim wobec was, Moi najmilsi synowie, którzy – przez wasze poświęcenie się – jesteście Mi całkowicie powierzeni…

W książce “Koniec Czasów” M. Valtory, w dyktandzie zat. “Łaska najwyższym darem” z 6.06.1943, str. 14), Pan Jezus tak mówi(ł) nt. łaski/o łasce:
“Co to jest łaska? Ł a s k a t o posiadanie w sobie światła, mocy, mądrości Bożej. Inaczej mówiąc jest to posiadanie podobieństwa duchowego do Boga – tego, co jest niepowtarzalnym znakiem waszego Boskiego synostwa. (…).
Ł a s k a t o posiadanie Ojca, życie w Ojcu; ł a s k a t o posiadanie Syna, radowanie się nieskończonymi zasługami Syna; ł a s k a t o posiadanie Ducha Świętego, korzystanie z Jego siedmiu darów.
Ł a s k a zatem t o posiadanie Nas, Boga w Trójcy Jedynego, i posiadanie wokół waszej śmiertelnej osoby zastępów aniołów, które adorują Nas w was. Dusza, która traci łaskę traci wszystko. Dla niej nadaremno Ojciec ją stworzył; niepotrzebnie Syn ją odkupił; na próżno Duch Święty wlał w nią Swe dary; dla niej bezowocne są Sakramenty. Jest martwa(…). Grzech śmiertelny niszczy łaskę (Rz 6,23a), grzech powszedni ją kruszy, niedoskonałości ją osłabiają…

Zaś w “Poemacie Boga-Człowieka” M. Valtorty, Pan Jezus to mówi:
…Maryja była Pełna Łaski. W niej była zawarta cała Jedyna i Troista Łaska – Jedyny Trójosobowy Bóg. Cała Trójca Święta – Łaska Jedyna i Troista – przygotowywała Ją do Zaślubin jako Małżonkę, jako Łoże dla Potomka, jako Przebóstwioną – do Jej Macierzyństwa i do Jej misji. Ona jest Tą, która zamyka czas Prorokiń starego Testamentu otwierając czas następny – “głosicieli Boga” Nowego Testamentu… (z Księgi I/17, str. 71)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz