czwartek, 23 marca 2023

Taką jest Moja miłość dla każdego człowieka. Moja miłość jest jednak różna od waszej. Wasza, najbardziej ofiarna i gorąca, często przemija, a często słabnie, zmienia się, a nawet zapiera się samej siebie. Czyż Piotr, kiedy się Mnie zaparł, nie kochał Mnie? Tak, kochał, ale górę wziął lęk o samego siebie.

 Echo pouczeń Boga Ojca w „Dialogu…” znajdujemy też cz. 1 „Bożego Wychowania” Anny, w początku VI ROZMOWY zat. ‚Pan mówi o swojej nieskończonej miłości do człowieka’ (w książce: s. 41-44):
http://www.objawienia.pl/anna/anna/bw-02.html
1 XII 1982 r.
… Twoją postawą, ukazujesz Mi swoją miłość do Mnie, a nie efektami pracy, gdyż one zależą nie od ciebie. Mnie zaś zależy wyłącznie na twojej miłości. Proszę, zaufaj Mi. Odrzuć wszystkie normy postępowania, jakie narzucali ci ludzie (myślałam, że źle służę, mało Panu przynoszę korzyści, jestem nieprzydatna). Normy handlowe, wymiany korzyści nie wchodzą w grę tam, gdzie istnieje miłość.
Kocha się kogoś, osobę, a nie „za coś”: i wtedy bardziej, gdy jest wielka korzyść, a w razie małej korzyści – mniej. Nie kocha się interesownie, bo wtedy nie jest to miłość, a egoizm. Miłość jest bezinteresowna. Dam ci przykład, który zrozumiesz. Kochasz Polskę, twoją ojczyznę. Czy otrzymujesz od niej coś w zamian? Czy spodziewasz się korzyści lub nagrody z tego powodu? Nie, nie tylko nie oczekujesz zysku, ale gotowa jesteś oddać dla niej wszystko, nawet życie, prawda…? (Tak było; bo sprawdzało się to w życiu w okresie lat wojny).
Taką jest Moja miłość dla każdego człowieka. Moja miłość jest jednak różna od waszej. Wasza, najbardziej ofiarna i gorąca, często przemija, a często słabnie, zmienia się, a nawet zapiera się samej siebie. Czyż Piotr, kiedy się Mnie zaparł, nie kochał Mnie? Tak, kochał, ale górę wziął lęk o samego siebie.
Bo widzisz, człowiek jest bardzo słaby. Częściej grzeszy słabością aniżeli złem. Ale we Mnie nie ma słabości, zdrady ani odmiany. Już samo istnienie twoje jest dowodem Mojej miłości. Żaden byt nie został stworzony inaczej niż z nieskończonej Mojej miłości, która jeśli już upodobała go sobie, to na wieczność. …
O miłości bliźniego jak siebie samego, tak możemy przeczytać w cz. 4, księdze 3-iej „Poematu Boga- Człowieka” Marii Valtory:
za: http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-03-141.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proroctwa dla Polski. Ratunek u Maryi

  - "Polska nie zwycięży bronią, ale modlitwą, pokutą, wielką miłością bliźniego i Różańcem. Trzeba ufać i modlić się. Jedyną broń, k...