piątek, 16 czerwca 2023

Ofiarowanie się Najświętszemu Sercu Jezusa Źródło: Bóg moją miłością, 1894 (przed Obrazem Serca Pana Jezusowego)

 

Ofiarowanie się Najświętszemu Sercu Jezusa Źródło: Bóg moją miłością, 1894
(przed Obrazem Serca Pana Jezusowego)

-„Ja N. dla okazania Ci wdzięczności mojej i wynagrodzenia wszystkich swoich niewierności, oddaję Ci serce swoje i całkowicie poświęcam się Tobie, Najmilszy mój Jezu! i za Twoją pomocą postanawiam więcej już nie grzeszyć. Amen.

O Najświętsze Serce Jezusa! zmiłuj się nad nami. Amen”.

100 dni odpustu nadał Pius IX 1867r. za każdy raz ktokolwiek z skruszonym sercem odmówi powyższe westchnienie przed Obrazem Pana Jezusa,

a ZUPEŁNY dla odmawiających je codziennie przez miesiąc

Odpust zupełny raz na miesiąc w dniu do wyboru, jeśli ją kto przez miesiąc rzeczonym sposobem odmawia. I za zmarłych ofiarować można.

Warunki: Spowiedź Święta, Komunia Święta, pobożna modlitwa za potrzeby Kościoła i na intencję Papieża. (Pius VII, 9 czerwca 1807)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii

  Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii W ciągu kilku tygodni ojciec Oliveira odczuwał towarzystwo Najświętszej Mary...