piątek, 29 marca 2024

WIELBIĘ CIĘ O KRZYŻU ŚWIĘTY

  WIELBIĘ CIĘ O KRZYŻU ŚWIĘTY
Modlitwa odmówiona 33 razy w Wielki Piątek uwalnia 33 dusze z Czyśćca.
Odmówiona 50 razy w każdy piątek uwalnia 5 dusz.
Odpust zatwierdzili papieże. Grzegorz XIII i Paweł VI.

Wielbię Cię Krzyżu Święty, który byłeś ozdobiony
Najświętszym Ciałem mojego Pana,
Pokryty i zbroczony Jego Drogocenną Krwią.
Wielbię Cię, mój Boże
Dla mnie przybity do Krzyża
Wielbię Cię Krzyżu Święty przez miłość
Ku temu, który jest moim Panem. Amen


2. Modlitwa o uniknięcie ognia czyśćcowego

I - Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Najświętsze Serce Boskiego Syna Twego, Pana naszego, Jezusa Chrystusa wraz z Niepokalanym Sercem Jego Matki, Najświętszej Maryi Panny z całą ich miłością, nieskończonymi zasługami i cierpieniami...
...na zadośćuczynienie za grzechy, które popełniłem dziś i w ciągu całego mego życia. Chwała Ojcu...

II - Ojcze Przedwieczny - jak wyżej
...na naprawienie tego dobra, które spełniłem źle dziś i w ciągu całego mego życia. Chwała Ojcu...

III - Ojcze Przedwieczny - jak wyżej
...na uzupełnienie tego dobra, które mogłem spełnić dziś, a nie spełniłem w ciągu całego mego życia. Chwała Ojcu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Św.Katarzyna ze Sieny .29 kwietnia . O godności kapłanów i o sakramencie Ciała Chrystusowego. O tych, co komunikują godnie i niegodnie.

  CX - O godności kapłanów i o sakramencie Ciała Chrystusowego. O tych, co komunikują godnie i niegodnie. Traz odpowiem ci na pytani...