czwartek, 29 sierpnia 2024

Kochaj i wynagradzaj jak Ja. Kochaj i wynagradzaj tym żarliwej, gdy odczuwasz ból Mój powiększony przez niedbałe sprawowanie Mojej Ofiary.


"+ Niech cię nie obchodzi kapłan, który sprawuje Moją Ofiarę. Nie obserwuj go, nie oceniaj. Nie wybieraj
sobie Ofiary, którą sprawuje kapłan ulubiony przez ciebie. Nie dla niego tam idź.
Przychodź tylko dla Mnie - dla dokonania daru z siebie na ołtarzu i przyjęcia Mojego daru w Komunii.
Sercem swoim i duszą dostrzeż Mnie: Moją świętość, Moją Miłość i Mój ból. Kochaj i wynagradzaj jak
Ja. Kochaj i wynagradzaj tym żarliwej, gdy odczuwasz ból Mój powiększony przez niedbałe
sprawowanie Mojej Ofiary. Kochaj i wynagradzaj brak miłości u tego, który dotyka Moje Ciało i pije Moją
Krew."
Słowo pouczenia, 71
Alicja Lenczewska 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz