środa, 25 września 2024

Potężni z wielkich narodów nie będą czekać. Wejdą w gniew, a to, co zostało odroczone, nastąpi: Trzecia Wojna Światowa.

 

Potężni z wielkich narodów nie będą czekać. Wejdą w gniew, a to, co zostało odroczone, nastąpi: Trzecia Wojna Światowa.

https://www.countdowntothekingdom.com/pl/luz-trzy-choroby-wyst%C4%85pi%C4%85-w-tym-samym-czasie/

 Łzy na obrazie św.Szarbela w Libanie

 https://x.com/mark_123i/status/1838206969171132543?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1838206969171132543%7Ctwgr%5E93ae2ed27a3cb54ce56da90ee491c0572b8d6a58%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fdzieckonmp.wordpress.com%2F2024%2F09%2F19%2Ftragiczne-wydarzenia-dopiero-przed-nami%2F

 

Krótka modlitwa do św. Charbela

Ojcze Charbelu, zostałeś obdarzony przez Boga gorliwą wiarą, mocną nadzieją, żarliwą miłością. Proszę Cię, wstaw się za mną u Boga w mojej intencji. Proszę o potrzebne łaski nie tylko dla mnie, ale też dla moich bliskich oraz nieprzyjaciół. Amen.

Modlitwa do św. Charbela o potrzebną łaskę

Święty ojcze Charbelu, który wyrzekłeś się przyjemności światowych i żyłeś w pokorze i ukryciu w samotności eremu, a teraz przebywasz w chwale Nieba – wstawiaj się za mną.
Rozjaśnij mój umysł i serce, utwierdź wiarę i wzmocnij wolę. Rozpal miłość Boga i bliźniego. Pomagaj w wyborze dobra i w unikaniu zła. Broń przed wrogami widzialnymi i niewidzialnymi oraz wspomagaj w codzienności.
Za Twoim wstawiennictwem wielu ludzi otrzymało od Boga dar uzdrowienia duszy i ciała, rozwiązania problemów w sytuacjach po ludzku beznadziejnych. Wejrzyj na mnie z miłością, a jeżeli będzie to zgodne z wolą Bożą, uproś u Boga łaskę, o którą pokornie proszę, a przede wszystkim pomagaj iść codziennie drogą świętości do życia wiecznego. Amen.

Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

 

 Chmura w kształcie Krzyża w Libanie

 https://x.com/AneczkaKon69192/status/1838868231357976777?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1838868231357976777%7Ctwgr%5Ee6d698071fd2a67eb1ff64ae4edb54745dd7bf12%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fdzieckonmp.wordpress.com%2F2024%2F09%2F24%2Fstraznik-poranka%2F

 

youtube.com/watch?v=Fal_ykqqNhs
Drogie dzieci, bądźcie silne i mocne w wierze. Nie cofajcie się. Kto chodzi z Panem, nigdy nie zostanie pokonany. Mój przeciwnik działa, by sprowadzić was z drogi, którą wam wskazałem. Bądźcie uważni. Słuchajcie Głosu Pana, który przemawia do waszych serc i pozwólcie, aby Jego Łaska was przemieniła i uświęciła. Wielka wojna jeszcze nadejdzie, a Moje biedne dzieci będą płakać i smucić się. Szukajcie siły w modlitwie i Eucharystii. Przyjmijcie Moje Apele i we wszystkim bądźcie podobni do Jezusa. Macie wolność, ale najlepszą rzeczą jest czynić Wolę Pana. Odwagi! Kocham was i będę się za was modlił do Mojego Jezusa. Cokolwiek się stanie, pozostańcie wierni Mojemu Jezusowi i naukom prawdziwego Magisterium Jego Kościoła. To jest przesłanie, które przekazuję wam dzisiaj w imię Trójcy Przenajświętszej. Dziękuję wam, że pozwoliliście Mi ponownie was tu zgromadzić. Błogosławię was w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Globalny Synod Franciszka. Dokąd zmierza Kościół?|| Paweł Chmielewski NA...

  Liberalni katolicy. Wśród postulatów mających za cel reformę współczesnego Kościoła katolickiego wysuwanych przez liberalnych katolików zn...