środa, 2 października 2024

Objawienie III TAJEMNICY 02.10.2024 Antychryst dostaje władzę

 

Objawienie III TAJEMNICY 02.10.2024 Antychryst dostaje władzę

Wzywam Was do intensywnej modlitwy tego dnia Różańcem Świętym, Wierzeniem Wiary i Świętym Trisagon.

Tajemnica ta składa się z dwóch znaków:

(1) Doświadczą udręki na Ziemi, zamieszanie będzie całkowite dla tych, którzy pozostają letni.
(2) Przyszedł Najświętszy Ból: Najbliżsi mnie zdradzają mnie po raz drugi.

Drogie dzieci, módlcie się, przygotujcie się wyznając swoje grzechy, przyjmijcie Mnie i zachowajcie wiarę.

WIECIE, ŻE MOJEJ CÓRCE LUZ DE MARÍA NIE PODAJĘ DATY, ALE TA ZOSTANIE ZAPISANE W HISTORII LUDZKOŚCI I CHRZEŚCIJAŃSTWA.

Módlcie się Moje dzieci, módlcie się w porę i nie w porę.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się: Moje członki Ciała, chrońcie się.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się, Europa cierpi z powodu dewastacji przez naturę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Objawienie III TAJEMNICY 02.10.2024 Antychryst dostaje władzę

  Objawienie III TAJEMNICY 02.10.2024 Antychryst dostaje władzę posłuchaj po polsku youtube.com/watch?v=q1_qxVLwmjc przeczytaj po polsku 30....