niedziela, 3 stycznia 2016

♥ MODLITWA ZANURZENIA WE KRWI CHRYSTUSA ♥



♥ MODLITWA ZANURZENIA WE KRWI CHRYSTUSA ♥
Modlitwa w pierwotnej wersji, wersji jej autorki, s. Gertrudy Bociąg MSC oraz modlitwa „Jezu, rozpalaj moje serce miłością do Ciebie”

Jezu, zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi cały ten rozpoczynający się dzień, który jest darem Twojej nieskończonej miłości.
Zanurzam w Twojej Krwi siebie samą, wszystkie osoby, które dziś spotkam, o których pomyślę czy w jakikolwiek sposób czegokolwiek o nich się dowiem. Zanurzam moich bliskich i osoby powierzające się mojej modlitwie.
Zanurzam w Twojej Krwi, Panie, wszystkie sytuacje, które dziś zaistnieją, wszystkie sprawy, które będę załatwiać, rozmowy, które będę prowadzić, prace, które będę wykonywać i mój odpoczynek.
Zapraszam Cię, Jezu, do tych sytuacji, spraw, rozmów, prac i odpoczynku.
Proszę, aby Twoja Krew przenikała te osoby i sprawy, przynosząc wg Twojej woli uwolnienie, oczyszczenie, uzdrowienie i uświęcenie. Niech dziś zajaśnieje chwała Twojej Krwi i objawi się jej moc.
Przyjmuję wszystko, co mi dziś ześlesz, ku chwale Twojej Krwi, ku pożytkowi Kościoła św. i jako zadośćuczynienie za moje grzechy, składając to wszystko Bogu Ojcu przez wstawiennictwo Maryi.
Oddaję samą siebie do pełnej dyspozycji Maryi, zawierzając Jej moją przeszłość, przyszłość i teraźniejszość, bez warunków i bez zastrzeżeń. Amen.

2) Jezu, rozpalaj moje serce miłością do Ciebie.
Stawaj się centrum mojego życia na każdej jego płaszczyźnie i w każdym wymiarze.
Przemieniaj moje myślenie, patrzenie, słuchanie.
Wypełniaj i uzdrawiaj moją przeszłość; moją wolę, pamięć, rozum i uczucia.
Kieruj moim TERAZ, by było zgodne z Twoją wolą.
Chcę mówić to, co Ty chcesz, abym mówił, a resztę przemilczeć.
Chcę czynić to, co Ty chcesz, abym czynił, a resztę zostawić.
Chcę iść tam, gdzie Ty chcesz, abym poszedł, a resztę ogarniać modlitwą.
Chcę cieszyć się tym, co Ciebie cieszy,
Być pociechą w Twoim smutku,
Cierpieć, co Ty chcesz, abym wycierpiał
I otwartym sercem przyjmować z wdzięcznością to,
Co Ty mi w każdym momencie zsyłasz.
Chcę słuchać Twego Słowa i wypełniać je,
Kochać tych, których Ty kochasz,
Troszczyć się o tych, których mi dajesz,
Widzieć w ludziach to, co Ty chcesz, abym widział
I służyć im tak, jak Ty tego oczekujesz.
Bądź wola Twoja – zawsze i we wszystkim. Amen.

http://www.siostrymisjonarki.pl/modlitwy/modlitwa-zanurzenia-we-krwi-chrystusa.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz