niedziela, 3 stycznia 2016

KORONKA NAJSWIETSZEGO IMIENIA JEZUS

KORONKA NAJSWIETSZEGO IMIENIA JEZUS

z prosba w kazdej potrzebie

Ojcze Niebieski, Boze, Stworco wszystkiego, Panie wszechmogacy, przez wszystkie przenajswietsze zaslugi Najdrozszej meki i krwi Syna Twojego, Zbawiciela swiata, przez zaslugi Blogoslawionej i Najswietszej Panny Maryi, przez zaslugi wszystkich Swietych i Aniolow Twoich, prosze Cie, blagam i litosci Twojej zebrze, w Imie Najslodsze Jezus racz mnie wysluchac i wspomoz, Ojcze, w tej potrzebie mojej.

V. Boze, wejrzyj ku wspomozeniu memu.
R. Panie, pospiesz ku ratunkowi memu.
V. Chwala Ojcu i Synowi i Duchowi Swietemu.
R. Jak byla na poczatku i teraz i zawsze i na wieki wiekow. Amen.

potem powtarzaj a nabozenstwem wiele razy:

Jezu Chryste, Panie, Najslodszy i Najmilosierniejszy Zbawicielu nasz! zmiluj sie nademna w tej potrzebie mojej.

MODLITWA DO MATKI BOSKIEJ

Najswietsza Panno, Matko Milosierdzia, Matko strapionych, Pocieszycielko wszystkich w Tobie ufajacych, prosze Cie przez czyste blogoslawienstwo Panienstwa Twego, przez Najslodsze Imie Syna Twego Jezus i Jego Serce Przenajswietsze, modl sie i przyczyn sie za mna grzesznym, a racz mie pocieszyc w tej potrzebie mojej. Amen.

OFIAROWANIE

Najslodszy i najmilosierniejszy Jezu, ofiaruje Tobie to pokorne blaganie serca mego, przez najlaskawsze Imie Twoje Jezus, a prosze Cie o wysluchanie i zmilowanie Twe Boskie, ktory rzekles w milosierdziu Twojem, iz o cokolwiek bedziemy Ojca Twego w Imie Twe godnie prosili, dane nam bedzie.
O Boze nasz, litosci niewyslawiona, prosze Cie z najwieksza ufnoscia i wiara, ktory wszystko mozesz, Panie wszechmogacy, wysluchaj mie w tej potrzebie mojej.
Panno swieta, Matko Milosierdzia, Pocieszycielko i Opiekunko nasza, przez Niepokalane poczecie Twoje, przez milosc Trojcy Przenajswietszej, macierzynskiej litosci Twej blagam, modl sie za mna grzesznym w tej potrzebie mojej, a racz mi laske i pomoc Syna Twego zjednac, ktoremu z Bogiem Ojcem i Duchem Swietym niech bedzie czesc, chwala i dziekczynienie, teraz i zawsze i po wszystkie wieki wiekow. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz