piątek, 19 maja 2017

Modlitwa do Matki Bożej Fatimskiej






Modlitwa do Matki Bożej Fatimskiej : Matko Boża z Fatimy, która objawiłaś się trojgu pastuszkom, oddaję Ci się w wieczną opiekę, Ty, która przekazałaś światu swoje orędzie i tajemnice, napełnij moje serce miłością, ufnością i pokorą, Prowadź mnie, Pani Fatimska, przez wszystkie, zwłaszcza te najtrudniejsze drogi mojego życia, niech Twoja obecność promienieje w mojej duszy, niech rośnie i rozwija się na chwałę Bożą. Bądź mi, Maryjo, punktem odniesienia, wzorem i drogowskazem. Pomóż mi się podnieść z upadków i sprzeniewierzeń, przytulaj mnie do serca w chwilach smutku i cierpienia, umacniaj mnie w wierze i nigdy nie pozwól mi odwrócić się od Twojego Syna.Amen.






Zdjęcie użytkownika Janka Dudzin.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii

  Matka Boża Fatimska (17.06.2023) do ks. Oliviera z Brazylii W ciągu kilku tygodni ojciec Oliveira odczuwał towarzystwo Najświętszej Mary...